Dit is elk jaar weer erg leuk om naar te kijken. Veel denken dus klaas? er word gezegd dat op internet staat dat het al bekent is en dat het gelekt heeft om zomaar te zeggen maar ik kan hier niks over vinden. Mijn mol.... Nog geen idee,
Net de aflevering voor een tweede keer bekeken. Ik heb nog geen idee wie de mol kan zijn. Tim is het niet. Als het geld bij de metro wordt uitgedeeld bekijkt hij meteen het briefje op de voor en achterkant en vergelijkt dat met Remy's briefje. De Mol zou dat niet doen die wil anderen niet op ideeen brengen. Morgen de tweede aflevering: de eerste minuut staat al op de avro site.
Shart ik heb je een PB gestuurd! Ik heb echt teveel dingen gelezen over mogelijke hints.. Voor mij kan iedereen de mol zijn :'D oops. Vanavond maar eens heel goed opletten!
Na heel lang uitstellen nu toch maar punten ingevuld. 20 punten per deelnemers. Heb namelijk echt geen flauw idee, iedereen kan even goed de mol zijn. Denk dat ik pas na vanavond misschien wat mensen kan wegstrepen als verdachte. Wellicht pas na volgende week.
Wij gaan naar vrienden dus kijken het morgen terug. Ga mijn best doen dit topic te ontwijken tot die tijd
He, nu heeft iedereen weer ineens 200 punten? 😂 schiet mij maar lek. Ik begrijp het niet meer.
De dagboek van de mol!! Afl1 Ik ben de Mol! Ik ging de strijd aan. Maar omdat ik altijd beslagen ten ijs wil komen, volgde al snel na mijn mollicitatie een geheime ontmoeting met Art. Ergens in Nederland. Halfweg was het. Of praat ik nu mijn mond voorbij? In Santo Domingo gingen we meteen ondergronds. Al die mensen. Ze waren niet belangrijk voor geld. We verdienden duizend euro. Tien groene honderdjes. Tien delen van mijn portret. Ach, weet je. Ik heb dit jaar weliswaar een extra reden om de pot laag te houden, maar het is goed voor het moreel van de groep. Ik weet het er wel weer uit te spelen. En anders doen de kandidaten dat zelf wel, later. Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug. We kiezen keurig netjes een penningmeester. Om grip te krijgen op het geld. Haha! Laat me niet lachen! Maar goed. We gaan dus nog even met z'n tienen door, en dan afscheid nemen van één persoon. Want het blijft een spel. Mijn spel!
Balen he. Doet bij jullie de app het? Bij mij doet hij heel vreemd. Ineens heb ik niet alle punten ingezet en de poule is ook weg?
Ik weet het zeker Tim is de mol! Hij is de enige die tijdens de test in beeld kwam terwijl hij een andere kandidaat van achter naderde. De rest kwam direct in beeld. Ben erg benieuwd wat hij de komende weken gaat doen
Klaas is het volgens mijn ook niet... Art zei tegen de mol in de introductie heel duidelijk ik heb pas weer 1 op 1 contact met jou in de finale.. in de eerste opdracht bij de trein, was Art alleen met Klaas, voor mijn valt daarom klaas af.. haha