wie is de mol 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MZS, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    vind ellie ook irri.. Maar zegt mijn man ook, kan een hele goeie mol zijn... Iig mijn mollen zitten er nog in

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja ik heb ook een foutmelding als ik naar de poule wil.

FOUT
    Request failed: not found (404)

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Voor mij was Airen het duidelijk niet, die had ik al weggestreept. Jammer dat ze er nu uit is, ik had liever iemand van wie ik nog geen idee had eruit zien gaan. Die blonde vrouw is het ook zeker niet, maar ik ben nog steeds erg slecht in namen onthouden. Wie zijn Remy en Klaas?

Ik mag hopen dat bij de politie niet iedereen zo dom is als Ellie. Denk dat ze haar domheid speelt en daarmee staat zij nu hoog als verdachte bij mij...

4. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    De dagboek van de mol! Afl 2

Leve het dagboek! Want wie had dát gedacht? Vijf leden van het genootschap van oud Mollen wijzen kandidaten de juiste richting op.

Een hele eer voor ze hoor, dat ze toegelaten worden. Maar er beland op die manier wel vertrouwelijke informatie op straat. In een klooster nota bene!

Er zat voor mij maar één ding op: Tegenslag verwerken. Gewoon ongestoord te werk gaan. Vertrouwen in jezelf. Ík ben degene met het laatste woord!
    Ook over de pot. Volgende week is de macht over de test jongens! De kans is dan zó groot dat iemand daar veel geld voor over heeft. En daar verheug ik me zó op. Die 700 euro die we verdienden met zeven goede treden, en zeven slechte treden. En nul euro in de zoutmijnen… Wat een schamele vertoning. Het bedrag mag nog wel wat opgehoogd worden.

Oh en molloten, geen zorgen. Jullie mogen het verdiende Molgeld uiteraard gewoon houden. Geen enkel probleem!

5. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Dagboek van afvaller. Afl 2

Daar is het dan. Het staart je aan. Het rode scherm. Je ergste nachtmerrie als je mee doet aan Wie is de Mol?

Ik voelde hem aankomen, weet niet waarom, maar het was zo. Maar je ontkent het gevoel. Vlak voordat Art ons de schermen laat zien sein ik nog naar Remy dat ik degene ben die eruit ligt. Hij kijkt me met grote ogen aan en zegt geluidloos: "Nee joh.. het komt goed." Maar dat kwam het niet. Het zien van het rode scherm voelt alsof ik keihard in mijn gezicht geslagen wordt.

Verdwaasd neem ik afscheid van mijn medekandidaten. Is het echt zo? Ben ik echt de eerste?! Dat wil je niet. Ik weet het. Het is Russisch roulette. Domme pech. Maar dat verzacht de pijn niet. En ik kan er niks meer aan doen. Mijn fanatieke hart is gebroken. Het avontuur is ten einde voor mij. En toch heb ik gek genoeg ook een soort berusting erin. Ik ben blij dat ik twee afleveringen mee heb gemaakt. Dat Art niet de eerste keer dat we hem zagen gelijk zei: Het is tijd voor test en executie nog voordat je ook maar 1 opdracht hebt gedaan. Dat ik iets van het prachtige land hebt kunnen zien. De verzengende hitte heb gevoeld. De levendige mensen in Santo Domingo heb ontmoet. En ik heb de opdrachten mee mogen maken. Ik heb de groep meegemaakt, heb enorm met ze gelachen en ze in mijn hart gesloten. En daar ben ik ontzettend dankbaar voor.

Ik mag mijn spullen pakken en de eerste vlucht naar huis nemen. Ik besluit het enige zinnige op dat moment te doen. Drinken. Toch.. proosten op dit avontuur. Het zit niet in mijn aard om lang te rouwen of ergens in te blijven hangen.
    En of het de alcohol was of mijn eigen kenmerkende impulsieve spirit. Ik merk meteen dat ik plannen ga maken. Ik had van tevoren iets van een plan B bedacht. Ik zou gaan reizen. Naar huis gaan was voor mij geen optie. Ik had nog zo veel vrije tijd en het zou me ook niet lukken om onder de radar te blijven en me te verschansen in mijn huis. Anti sociaal zijn. Nee dat werd hem niet. Ik ben een paar dagen thuis geweest en heb daarna mijn rugtasje gepakt en ik ben vertrokken. Op naar een volgend avontuur. En wat een avontuur is dat geworden..!

6. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik ben het met je eens dat het Tim is.
    De title van deze aflevering was: Het laatste woord, letterlijk.
    Het laatste woord was REIS....
    Tim is van 3 op REIS....

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Kijken jullie ook Moltalk?

8. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Ik kijk, voor het eerst trouwens

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ook. En ik word er helemaal paranoia van 😅

10. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Ik moest trouwens juist erg lachen om Ellie. Die denkt en ademt politie als je t mij vraagt. Wat bezielde haar om letterlijk elke kiezelsteen om te draaien en Op haar knieën de boel te gaan verkennen. Ze had nog net geen politiehond bij zich...:D

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Mijn mol is momenteel Remy, hij had zowel het laatste woord bij het afscheid van Airen als bij de vooruitblik naar volgende week. Verder ging hij in aflevering 1 zijn veters strikken en heeft de kruiwagen laten omvallen tijdens deze aflevering.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    De punten die je ingezet hebt op kandidaten die door zijn worden toch verdubbeld?
    Bij mij is dat nog niet gebeurd, maar ik hard Airen ook in mijn lijstje en die is wel grijs gemaakt.

Hebben jullie dit ook?

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou bij mij staat heel de punt verdeling er niet meer in die ik had gemaakt voor aflevering 2! Hebben meer dat?

14. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Gisteravond deed de app heel raar.

Nu staat er bij mij 270 punten totaal terwijl ik echt never nooit 65 punten op Airen had gezet... of wel??? Ik weet het niet meer... weet iemand of je dat nog kunt nagaan?

Sta nu wel ver beneden hihi maar ben altijd al slecht in spelletjes geweest ;)

Ik verdenk ineens Remy heel erg. Heel veel hints zijn kant op gekregen sinds gisteravond. Marjolein vind ik ook nog altijd verdacht.

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat weet ik niet precies, ik denk het wel haha.

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Bij mij staat er in de app dat jij voor aflevering 2 65 punten op Airen had ingezet. Je kan op jezelf klikken om je inzet te kunnen zien.

17. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oohh ik zie het idd. Thnx! Ik dacht dat ik minder had ingezet op haar:)

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Net even de aflevering terug gekeken maar ik vind het moeilijk :p Klaas en Cécile staan nog steeds hoog bij mij op het lijstje en Remy is daarbij gekomen

19. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    #139 Marleen31, 10 jan 2016
    Laatst bewerkt: 10 jan 2016
    Ik vind Marjolein nog steeds verdacht. Ze probeerde iedereen af te leiden tijdens het spel waar ze de mensen weer exact als op de foto terug moesten zetten.

Wat ik trouwens ergens las wat wel interessant is:
    Tim was als eerste in het klooster en stond op het punt te vertrekken maar vlak daarvoor zie je een schaduw/silhouette op de muur. En die schaduw lijkt verrekte veel op Ellie! Zal zij als 6e mol "aanwezig" zijn bij het geheime genootschap?

Bijgevoegde bestanden:

• Elly2.jpg
      Elly2.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      0
    • Elly1.jpg
      Elly1.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,8 KB
      Weergaven:
      6
  20. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Die schaduw is wel apart zeg!
    Ik denk door gisteren Remy.

Wat ik me nog afvraagt, het spel verandert achter je rug.
    Wat zal daarmee bedoeld worden, er wordt niet gezegd het spel veranderd achter je rug òm.
    Dus het is iets cryptisch. Jullie een idee?

Deel Deze Pagina