Is die schaduw niet gewoon van die poppenhoofden? Lijkt denk ik al snel op Ellie door het korte haar. Ik dacht eerst dat het achter je rug ging om het geld met die mozaïek. Maar het wordt zovaak gezegd en echt 'je rug', dus niet de rug (achterkant) van het geld
Apart zeg, die schaduw! Was mij niet opgevallen! Ellie zit nu sowieso in mijn verdachtenlijstje. Met haar 'portodiscipline' houdt ze tijdens de opdracht in de zoutmijn het kanaal onnodig bezet, en in dat klooster... Serieus! Ieder steentje omdraaien om wat te zoeken, terwijl er een poort aan fakkels aanwijst welke kant je op moet? En daarbij had ze tijdens de opdracht op de trap ook haar groepje mensen verkeerd geplaatst, terwijl ze vlak daarvoor nog liep te pochen dat ze bij de politie zo goed is in gezichten onthouden! (Aan de andere kant, misschien maakt ze zich op die manier ook wel expres verdacht...) Marjolein blijft ook in mijn lijstje. Evenals Remy. Ze lijken de boel opzettelijk tegen te werken... Pff lastig!
Volgens het dagboek heeft de mol deze opdracht ook goed meegewerkt toch? Wie had zijn hokje wel verkloot? Ik denk dat het sowieso niet Rob is, hij kwam op het idee in 9 vakken,veel logischer en overzichtelijker dan rijen. Ik denk niet dat het ellie is, te obvious. Zelfde voor marjolein. En heel slecht, denk toch dat ze dit seizoen een man doen na al die vrouwen.
Marjolein had op een bepaald moment de lange blauwe jurk aan met een blauw/rood hoofddoekje. En die leek weer op de vlag van het land, qua kleur blauw/rood.. Ellie ook erg verdacht. Maar Marjolein strooit verwarring en in aflevering 1 deed zij echt niet haar best met dat touwtrekken op het strand. Kan nog alle kanten op bij mij.
Ik houd de dagboekjes dan weer niet bij haha. Maar degene op dezelfde rij links of in het midden hebben het niet goed gedaan volgens mij. Ik weet niet precies wie daar zaten? Waren dat Cecile en Remy?
Dat van die schaduw lijkt mij te 'obvious' daar ziet heel de wereld Ellie in, dat zou betekenen dat in afl. 2 het al bekend is. Ik denk ook eerder dat we de schaduw van zo'n nep hoofd zien van de oud mollen. Ik vind het trouwens juist verdacht van Rop dat hij voorstelt om het in blokjes te doen, dan is natuurlijk nooit meer te traceren in welk blokje het fout is gegaan als het per rij verteld wordt!
Net pas terug kunnen kijken, mooie aflevering. Mooie beelden van de zoutvelden. Ik denk niet dat Tim en Ellie de mol zijn. Rob en Remy doen wel raar bij de opdrachten. Steeds onopvallend net niet handig doen of verwarring scheppen.
Zo, dat was snel Dank je wel! Ik gok er op dat het dit jaar een man is. En ik eet echt mijn hoed op als het Elly is. Ik zou als Wie is de mol-organisatie altijd de rol van Mol aan een acteur of doorgewinterde tv-persoonlijkheid geven. Het is al stressvol genoeg om de hele dag ineens camera's op je snufferd te hebben, maar als je dan ook nog de mol moet spelen... Zou geen risico nemen dat iemand die rol toch niet aankan en dat iedereen al in aflevering 2 weet dat jij het bent.
Die Ellie heeft een pokerface als een standbeeld En ze doet natuurlijk al eea voor TV hè, met die opsporingsprogramma s, volgens mij is ze ook woordvoerder. Wie weet hoeveel undercoveracties, mèt portofoon,ze wel niet gedaan heeft! Maar ik denk niet dat ze het is...
Haha toegevoegd! Ja ik ben het met je eens! Toch zijn het lang niet altijd acteurs/grote Tv helden geweest die de mol waren. Dus wat dat betreft hoeft het niet. Maar kans is wel groter natuurlijk! Ik weet niet of jullie hier ook weleens spieken in de WIDM fora, maar er zijn al een paar hele grote hints ontdekt waarvan een grote hint van wie de mol zou moeten zijn. Iemand dit meegekregen?
Ja, eens. Ze is wel woordvoerder en staat dus wel minimaal eens per week voor een camera, daar heb je een punt. Maar dat is toch anders dan in televisieland werken denk ik! Ik zeg alleen dat als IK bij widm zou werken ik het er niet op zou willen gokken met haar