Ja, bij de boekenwinkel, zwart notitieboekje met info van alle deelnemers, interviews met oud deelnemers en genoeg ruimte per aflevering.
https://www.awbruna.nl/boek/non-fictie/wie-is-de-mol/wie-is-de-mol-molboekje-2019/ Ik heb m ingezet als sint cadeau voor mijn man, die kon zelf niks bedenken maar gaat altijd enthousiast tekeer tijdens dit programma.
https://www.mamaloublogt.nl/aflevering-1-op-sleeptouw-wie-is-de-mol-2019/ Ik vond m heerlijk om te lezen dus denk deel hem even hier. Ook Kiki heeft weer een blog zoals ze altijd heeft bij expeditie Robinson
Zo. Al mijn punten op 1 persoon ingezet. Ik vind dat hij de mol is. En zo niet dan lig ik er vanzelf uit in de poule
Mag ik ook meedoen met de poule? Mijn naam in de app: Troe Ik heb de app nu pas voor het eerst geïnstalleerd. Begrijp ik het goed dat je zelf mag weten hoeveel punten je iedere aflevering inzet? Er is mij nog niet veel duidelijk geworden deze aflevering. Sinan stapte ook af tijdens het fietsen. Evelien is maar weinig in beeld geweest. Verder lijkt het mij niet dat de mol meteen hard gaat roepen dat hij voor de het geld gaat bij 'de keuze', want dat zou erg doorzichtig zijn om zichzelf niet verdacht te maken, dus ik denk niet dat Nielson het is. Ik denk dat de mol zich rustig heeft gehouden bij 'de keuze', omdat er toch vrijwel altijd voor de vrijstellingen wordt gekozen. Jullie al iets opgemerkt?
Nee, je moet al je punten inzetten, maar je mag ze wel verdelen, je hoeft ze niet allemaal op 1 kandidaat in te zetten.
Ik hoop dat nikkie er uit ligt zaterdag, vind haar er op een of andere manier niet bijpassen. Komt ook weinig tot niets uit en bij de uitleg van een spel of tijdens een spel kijkt ze vooral om zich heen. Ik vind robert en evie wel verdacht
Van mij mag ze er ook uit! Heb me de hele uitzending zitten verbazen over haar make up om er een dag later achter te komen dat ze visagiste is... Ik vind haar ook nog niet leuk. Heb me de hele uitzending zitten verbazen over haar make up om er een dag later achter te komen dat ze visagiste is. Robert als mol lijkt me erg leuk!
Ik vind Nikki best goed met make up. Ook op zichzelf als je het verschil ziet zonder. Ik wou dat ik dat kon. Ik vond het wel opvallen dat ze op een aantal groepsfoto’s als enige op een derde rij staat. Maar dar kan ze ook vanwege haar lengte hebben gedaan. Ik weet nog niet zo goed op wie ik moest stemmen in de app.
Nikkie is een hele succesvolle vrouw maar ze komt heel erg onzeker over! Terwijl ze hardstikke goed op Youtube is. Vind haar daarom ook niet echt passen in dit groepje.
Ik zou het wel leuk vinden als ze zich steeds meer op haar gemak gaat voelen. Misschien is dit wel een hele goede oefening voor haar. Het was pas de eerste aflevering.