Gelukkig toch Nikki eruit. Vond haar niet prettig om naar te kijken. Ik zit sinds gisteren ineens in een Robert tunnel. Het nr 61 op dat dinosaurusei, in het liedje werd Robert gezongen en hij wilde wel heel snel weg met die boot. Maar zit er altijd naast dus zal wel niet
Ik vind Robert verdacht omdat niemand in het spel hem verdacht vindt. Ik had NIET verwacht dat Evelien zo gauw zou vertrekken! Zoveel mensen die haar verdachten..!
Ik vond nikkie wel oké, en enorm groot, zowel in lengte als in omvang (prima in verhouding, dat ook!!). Ik had liever merel weg zien gaan. En Evelien zal ik ook niet missen. Rick Paul mag er van mij ook wel uit qua irritatiefactor maar hij is mijn mol. Robbert vind ik gewoon leuk. Hij mag van mij de finale halen.
Robert vind ik ook leuk! En ook ik zit toch nog vooral op Rick Paul. Volgens mij had Nikkie trouwens wel overgewicht hoor, ze is na WIDM flink afgevallen. Ik ben zelf ook 1.90, maar ben volgens mij wel iets meer "normaal postuur".
Ik vond het erg jammer dat Nikki weg ging. Uit haar dagboek werd trouwens duidelijk dat ze deels bewust de test niet zo goed maakte. Ze hoorde dat het niet goed ging met haar broertje, hij had kanker. Niet kort daar na is hij overleden.
Ik zit ff te googelen. Jamie speelde tennis. Toen schoot die 61 op de rots door mijn hoofd. Ik had dat geïnterpreteerd als g1. Als ik g1 en tennis invul krijg ik allemaal hits op Google.
https://www.facebook.com/groups/Mollengroep/permalink/2235447703392844/ Deze is wel heel mooi gevonden. Ik vind het trouwens echt knap wat sommigen vinden. Het zou echt niet in mij opkomen om die getallen te gaan vergelijken met de tijd van het programma
Ik ben lid ja, ik heb maar 1 vraag gehad (of eigenlijk 2 in 1), of ik met de Mol mee zou willen doen, als Mol of kandidaat. Ik heb de vraag gewoon beantwoord.
Ik denk het hele seizoen al dat de Mol een vrouw is maar nu zijn er toch wel veel mensen die denken dat het Sinan is en dan denk ik; hmm... Ik heb nog geen enkele punt op die beste man ingezet, misschien moet ik dat maar wel gaan doen..
Ik hoop niet dat Sinan de mol is, ik vind die man zo niet sympathiek. Dat zou de stomste Mol ooit dan zijn