Ik zit volledig op Rick-Paul, maar vertrouw Jamie en Niels ook niet. Ik zou het niet leuk vinden als Jamie de mol is, qua aanpak doet hij me te veel denken aan Jan Versteegh.
Ik begin toch te twijfelen tussen Rik-Paul en Jamie. Niels heeft die paal wss in het gras gelegd maar die lag zo duidelijk in het zicht.
Ik ben over op sinan. Bij de auto opdracht is 600 minder binnen gebracht dan er te verdienen was (plus en min bij elkaar opgeteld was minder dan er te verdienen was). Iemand heeft dus geld kwijt gemaakt. Er staat vast niet meer dan 600 in 1 envelop. Dus moet voor opdracht 1 en 2 geld zijn kwijt gemaakt. Dat kwijt maken heeft alleen zin als je op tijd zou binnen komen (dan verdien je minder en zou je te laat komen dan zou er juist minder uit de pot gaan). Wie kwam er beide keren op tijd binnen; Sinan.
Ik ben echt geschokt. Nooit verwacht dat jamie en rick paul eruit zouden gaan Vind het ook bizar dat sinan geen klap uitvoert(wat me zwaar irriteert) er nog steeds in zit. Tenzij hij de mol is. Stomste mol ever dan. Persoonlijk denk ik Niels. Hij kon wel een joker missen, hij is toch de mol hahaha
Daar gingen mijn 6400 punten.... daaag rick paul. Vervelend vond ik je toch al, ik ga je niet missen... Ondertussen verdenk ik merel. Dus zal het sinan zijn.
Ik was ook totaal in shock. Ik zat vol op Rick Paul, Jamie was een goede tweede. Ik weet het nu echt niet meer..!
Ik vind het moeilijk om te geloven dat het Sinan zou zijn. Dat zou het bewijs zijn dat het programma geen mol nodig heeft om de pot bijna leeg te houden Ik zou wel ontzettend verrast zijn als hij de mol zou zijn en er actief gemolt blijkt te zijn door hem in het filmpje. Hij zit er nog in doordat hij wel spreid en anderen op de verkeerde mol zaten (denk ik door zijn opmerking over een exit). Niels kan denk ik wel een gluiperd zijn als hij wil. Maar behalve dat hij met de palen heeft gejouwd heb ik niks kunnen ontdekken wat hem echt verdacht maakt. Van Merel krijg ik geen hoogte en vind ik lastig in te schatten. Sarah. Haar ogen corresponderen niet met haar mond. Als zij het over de geldpot heeft stalen haar ogen niet als er geld binnen komt en zien ze er niet balend uit als er geen geld binnen is gekomen. Eerder interpreteerde ik het als dat er gewoon wat minder licht bij haar brandde. Het dyslectisch zijn ed schreef ik daar ook aan toe. In de laatste aflevering vond ik haar er wel verdacht uitkomen. Maar volgens mij is de montage er ook naar dat ze elke aflevering 1 iemand een stuk verdachter uit de verf laten komen. Van de 4 vind ik haar toch het meeste verdacht.
Sarah vond ik zo nep reageren toen ze haar groene scherm te zien kreeg, dus ik dacht meteen dat ze wel de mol moest zijn. Totdat Sinan de opmerking maakte dat het wel een hele goede mol moest zijn. Plot twist er is een duo mol.
Spoileralert!! Gisteren was mijn man het AD nieuws online aan het kijken en daar stond dat de mol bekend is? Het was een filmpje, dus hij heeft hem niet afgespeeld. Zo lief is hij dan zeker wel. Iemand bekend met dat de mol bekend is? En laten we het o en dat we het niet hier neerzetten? Ik hoor graag van jullie
Dat is dit stukje? https://www.ad.nl/show/het-spel-is-gespeeld-de-mol-is-bekend~ad92c8bd/ Dat is gewoon een molloot die denkt te weten wie de mol is
Oké. Dan is het goed.... Ik ga juist bewust dit soort bericht mijden namelijk. Ik.hoop dat hij het fout heeft. Al heb ik geen flauw idee wie hij denkt dat de mol is. Mijn mol is er uit. Dus ik wacht nu rustig af.
Ik zat op Rick Paul of Niels, nu Rick Paul eruit is wilde ik vol op Niels gaan, maar toch vertrouw ik Sarah ook niet helemaal. Ze doet wel dom, maar als je echt zo niet snugger bent, hoe kan ze er dan nu nog in zitten? Dus spreid nu over Niels en Sarah (beetje meer punten op Niels)
Hier precies hetzelfde! En nog een beetje op Sinan en Merel zodat ik in ieder geval nog wat punten heb.
He? Sarah en sinan berekenen hun eindbedrag bij de opdracht vuurproef. Ze komen samen op 3540 en vervolgens noemt zij als eindbedrag 3590 ???