Ik vond het een beetje een saaie aflevering haha. Ik zat vanaf aflevering 1 op Jamie maar dat ging niet meer.. onderbuikgevoel zei Sinan maar ratio zegt Sara. Nu Sinan eruit is ga ik dan maar op Sara. Ik vind het maar een raar verhaal dat ze overal slecht in is tijdens opdrachten zodra het gaat over nadenken (kan niet spellen, kan niet rekenen, is constant de kluts kwijt als ze iets moet bijhouden) maar dat ze wel steeds doorgaat naar de volgende ronde, vorige keer zelfs ten koste van iemand met 2! jokers terwijl zij er geen had. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd
Hahaaa het begint nu ook wel steeds lastiger te worden. Is dit een streek van de Mol, of zit ze gewoon de boel voor de gek te houden... Wij blijven toch bij Sarah
Ik heb de Mol nog nooit goed gehad, dua ben benieuwd. Vanaf het begin op Niels, maar overgestapt op Sarah!
Ik denk /heb t gevoel dat Merel de mol is. Je krijgt ook steeds zoveel beelden met vogels te zien......zo denk ik dan haha
Ze tonen sowieso veel dieren, heel vaak honden of paarden op de achtergrond van opdrachten zonder duidelijke reden. Als Freek Vonk meedeed wist ik het wel
Vanaf het begin zit ik al op Sarah. Laatste afleveringen ging ik twijfelen aan Merel, maar ben bij Sarah gebleven aangezien ik in het verleden er vaak fout aan heb gedaan om nog van mol te wisselen haha.. ben benieuwd
Mijn vriend is ervan overtuigd dat het Niels is. Ik verdenk Sarah maar voor Niels zou het beter zijn als hij de mol is vanwege het joker verhaal...
Ik ook, maar alles wijst naar Sarah. De laatste opdracht bijvoorbeeld 'plaatjes synCHRONISeren'. Het kan haast niet anders. Ik heb ook een afbeelding gezien waarbij Sinan de wals door een parcours moest rijden. In dat parcours kon de naam Sarah gezet worden.
Ik zit nu op Sarah, gisteren tijdens de plaatjes draaien zie je haar wegkijken van de groep en oogcontact maken met iemand buiten beeld, mogelijk iemand die de Mol aanwijzingen geeft.
De a’s van Sarah gaan dwars door een muurtje heen lijkt het, dan klopt dat toch niet? De bovenkant van de eerste a en de streep van de tweede a.
Ik vind Sarah dus juist zó duidelijk de mol, dat ik denk dat ze het niet is. Net als Ruben vorig jaar
Ik denk Sarah. Merel heeft meeste geld ingebracht en Niels, ja dat zou wel geniaal zijn. Maar aangezien niemand van de groep hem verdenkt, denk het niet. Is nog niet eerder gebeurd.