Toch al een aantal afleveringen Charlotte. Al zou ik het wel geweldig vinden als het Splinter blijkt te zijn.
Er is een filmpje waarin hij beschrijft hoe de Mol zich zou gedragen. Daarin beschrijft hij precies zichzelf.
Behalve het stukje van niet opvallen vind ik hem zichzelf beter omschrijven rond de mol dan mbt tot hem als kandidaat. Alleen al die paar cijfers onthouden terwijl hij zich ziet als iemand met een goed geheugen. Maar ook als schrijver met zoveel zinnen die fout waren. https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/splinter/
Ik heb gewoon nog steeds geen idee. De ene keer ben ik heilig overtuigd van Charlotte, dan weer Rocky of Splinter. De enige die ik niet verdenk ik Renée maar juist daarom zou ze het goed kunnen zijn
Ja mooi filmpje inderdaad. En inderdaad past hij beter als mol dan kandidaat. Zou het wel erg leuk vinden als hij het is!
Ik zit op Splinter. En nog een beetje op Renée. Vriend van mijn dochter zegt al een paar jaar bij de eerste aflevering: hij/zij is de mol. En hij heeft het steeds goed Heel frustrerend. Hij zegt dit jaar Charlotte. Dus zij MAG het NIET zijn
Ik ga mijn punten op 1 iemand zetten. Met mijn man en oudste zitten we ook in een poule en zij gaan hetzelfde doen. We zitten allemaal op iemand anders, dus spannend! Maar ik ben overtuigd van mijn Mol
Met de poule ben ik nog nooit zo ver gekomen. Ik blijf op Charlotte zitten. Helaas ben ik een keer vergeten punten in te zetten en een keer gespreid wat ik niet gewild had. Dus niet alle punten. Ik ben helemaal overtuigd van Charlotte. Al sinds dag 1.
Ik zat al langer op Renee, maar tot gister was mijn hoofdverdachte nog Charlotte.. maar kan bijna niet. Zou haar geen leuke mol vinden als Charlotte het wel is hahaha