Help mijn man is klusser

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mammavantwee, 27 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Wie kijkt er ook?

    Wat vinden jullie van de laatste aflevering? via Videoland gekeken. Het stel uit Ermelo.

    Zou het gespeeld zijn die buren of zou het echt zo zijn? Zou dat dus echt niet grappig vinden als buren zo op je letten. Lekker belangrijk hoe een tuin van een ander eruit ziet. Alles kost tijd en geld ;)
     
  2. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik was ook erg verbaasd. Waarom dan niet je hulp aanbieden als je je er al 3 jaar aan 'ergert'? Is natuurlijk een aanname want dat weet ik niet, maar wel mn eerste gedachte.
     
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Nou indd…
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.746
    15.178
    113
    Wauw, die buren, wat een mafklappers. :rolleyes:
    Kom je leuk aan met je bossche bollen met erbij een hele waslijst met “problemen” aan het huis van je overburen.
    Ik denk dat de overburen vaak met verrekijkers zitten te loeren. Wat een gezeur om niks, zeg.
     
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Ja.. zou voor mij echt een reden zijn om weg te gaan :eek:
     
  6. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.728
    2.509
    113
    Vrouw
    Zo echt wel, ik zou echt niet gediend zijn van die bemoeienis. Net zoals dat ik zelf wel bepaal of ik op zondag het gras maai of niet.
     
    Sado vindt dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.746
    15.178
    113
    Die snap ik ergens nog wel, is in sommige (overwegend gelovige) gemeentes gewoon not done - dat weet je en accepteer je voor je er gaat wonen. :)

    Maar verder… Ik kon met de beste wil van de wereld niet zien wat de overbuurman bedoelde en wat er rot zou zijn aan het huis en wat er mis zou zijn met de voortuin. En zelfs al wás het wel zo, kom nou, het was geen rat-aantrekkende-vuilstort ofzo.

    Als je zó veel tijd te besteden hebt dat je minutieus de staat van de tuin en het huis van de overburen in de gaten houden kunt, is het echt de hoogste tijd om een hobby te gaan zoeken.
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over die vreselijk kleinerende toon van die buurman, gatver. Zat me er boos om te maken op de bank…:rolleyes:
     
    Robijn89, Huismuisie, Biny en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ah dat stel uit limburg. Wat een schatjes… fijn dat ze geholpen zijn
     
  9. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.039
    113
    Aflevering 6.
    Wat een man :eek:
     
  10. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Ik vond hem eigenlijk wel meevallen..
    hij reageerde niet altijd even tactisch, en z’n game kamer wel klaar en geen kinderkamer vind ik ook wat vreemd..

    Blijf het toch ook altijd een apart verhaal vinden. Net zoals nu kan hij veel regelen met z’n vader erbij. Waarom gebeurt dat niet zonder dit programma? Waar is dan die vader in het verhaal die zegt; jongen kom op laten wij dit even regelen..

    Vind het ook jammer dat ze die kamer van dat meisje helemaal klaar hebben ook het afstylen en bij dat ventje is er verder niks gedaan..
     
    Sado vindt dit leuk.
  11. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Denk trouwens dat de situatie hoe ze wonen hem ook weinig goed doen. Als je zo slecht gaat met je schoonmoeder en er dan naast wonen:cool:
     
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.039
    113
    Mijn schoonmoeder zou dan ook bang van mij worden vrees ik:roflmao: Nee laat ze maar lekker op autoafstand wonen :thumup:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    #13 GroeneBomen, 13 mrt 2023
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2023
    Mijn moeder heeft ook wel eens aangebeld bij de overburen of ze de troep nou eens weg gingen halen (en let wel, het was geen brommeronderdelen kerkhof ofzo, de troep viel mee). Of dat t onkruid te hoog stond, want ze had er zicht op. Of als iemand bbq opstookt in de tuin,gaat ze rustig hardop zeggen 'jeetje wie doet dit nou??'

    Dus ja ik geloof het direct. Mijn moeder had t zelfde kunnen zeggen als die buurman :roflmao:
    T is dat wij niet in de zwarte kousenregio wonen, maar mam heeft wel eens gepresteerd om te bellen dat wii op zondag niet de hoge druk reiniger mochten gebruiken. Of dat ze t raar vind dat iemand een bladblazer op zondag gebruikt. Terwijl ze zelf zondag werkte :roflmao:

    (Iedereen kent mam dus hier weten ze wie t zegt. Ze is verder erg geliefd in de straat)
     
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond die man eigenlijk ook wel meevallen. En het huis ook. Veel leefruimtes waren gewoon af. En een kind van 1,5 op je slaapkamer is niet heel gebruikelijk maar ook geen ramp. Er was ruimte zat voor een ledikantje voor dat kindje. Je had ook de kindjes samen op een kamer kunnen laten slapen. Door deze keus werd man ook wel een beetje naar de gamekamer verbannen.
    Naast ouders of schoonouders wonen zou ook niet direct mijn voorkeur hebben. Dat zijn in haar ouderlijk huis wilde wonen snap ik wel. Mooi plekje en prachtig huis.
     
    Sado vindt dit leuk.
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.033
    15.039
    113
    Ja ik vond dat met 1,5 jaar nog op de ouderslaapkamer ook niet schokkend. Aan boord heeft kleuter tot 3,5 bij ons geslapen, toen moest hij wel naar de oudste want de baby had ledikantje nodig :D En C ligt aan boord ook nog bij ons en thuis afgelopen dec van onze kamer gegaan. Om vervolgens nog 5/7 nachten naast me te belanden.

    Uiteindelijk viel de man wel mee inderdaad. Kreeg in het begin de kriebels van hem
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.746
    15.178
    113
    #16 Sado, 14 mrt 2023
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2023
    Wat een aflevering weer…. :o:
    Een kamer moest gedaan worden, waarom maken ze daar een aflevering over? Verder: wat een gast en die (schoon)moeder ook. Al die Dragonball Z dingen. :o:
     
  17. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.746
    15.178
    113
    Vinden jullie trouwens die klussers (alle drie) ook altijd zo bloedchagrijnig? Of ligt dat aan mij?:roflmao:
     
  18. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.697
    113
    Vrouw
    Haha! Vind ze altijd wat vreemd en onzeker over komen. Beetje gemaakt ofso? Weet niet of het sacherijnig is :p
     

Deel Deze Pagina