Wij kijken het nu terug. Ligt het aan mij of is het best wel saai. Vind er weinig leuke opdrachten bij.
Er is pas 1 uitzending. Lijkt me dat er nog genoeg kan gaan gebeuren. Maar er is ook een nieuwe regisseur, dus misschien scheelt dat ook. We gaan het zien wat er nog komt
Ja ik kijk ook maar ik vond het vroegah echt veel leuker en ook de hints Maar goed ik heb de eerste aflevering gezien maar de jongste was ziek dus met een half oog gekeken
Ik hoop in elk geval niet dat Sam de mol is, wat een vreselijk irritante kerel is dat zeg. Geen zin om daar het hele seizoen naar te moeten kijken.
We zaten hier met z'n drieën heel hard ROOOD te roepen...maar helaas. Ik heb op twee mensen ingezet in de app. 50% op Teun. Vanochtend zo'n gevoel gehad dat ik dat moest aanpassen. Was een heel goed gevoel
Ik dacht dat Roos een goede mol zou zijn. Maar het lag er wel heel dik bovenop in de laatste aflevering.
En een groot deel van de molloten denkt dat ook. Ze is veruit het meest verdacht. Ik vond het gezicht van Stijn echt onbetaalbaar toen ze hem vroeg om niet verder te helpen bij het openen van de kistjes Dat zou wel een enorme molactie zijn als zij idd de mol is.
Ja ik vond haar gedrag vervelend. Als ze de mol is is het too obvious (ze liep ook door het beeld met de foto maken ipv achterlangs en dan: oh sorry…) en dan die servetten en de H die er niet in zou zitten. Te veel.
Ja als zij de mol zou zijn had de regie die fragmenten vast niet uitgezonden. Het is te gespeeld allemaal. Die Sam is echt een ettertje, ik hou niet van dat soort zelfingenomen types.
Ik had dit gedrag echt niet verwacht van haar op basis van haar overkomen. Buiten WIDM ken ik haar niet. Ergens vind ik dit niet natuurlijke overkomen ook wel verdacht. Ondanks dat ze het niet speelt zoals ik zou verwachten heb ik nog niet het idee dat ik haar af moet schrijven. Dat zou nog kunnen liggen aan afspraken die daarbinnen gemaakt worden. Normaal heeft de nieuwe mol nog iets te leren van de oude mollen. Nu moet de mol zelf bedenken wat voor mol diegene wil zijn. Misschien wil zij het heel opvallend spelen zoals oa Jan het heeft gedaan. Dat is ook WIDM, overal valt een theorie voor te bedenken. Wat mij het meeste opviel was het gezicht van Roos toen ze aan de bar zaten en het begin gingen bespreken. Ze kwam niet over als onderdeel van de groep. En werd erin mee getrokken. Het kwam op mij over alsof ze andere plannen had maar toch maar meeging met wat er voor haar beslist werd. Het leek niet erg open minded. Maar goed er valt voor elke deelnemer een mollenlijst te maken waarom dat de mol zou zijn
@Zonnestralen ik had het ook niet verwacht. Ik vind haar nu helemaal niet sympathiek overkomen, terwijl ze mij juist een leuke kandidaat leek.
In het gesprek in het begin wordt wel gezegd dat de mol zich onopvallend moet gedragen. Dus ik let nu vooral op de onopvallende mensen.
M’n gevoel zegt dat het die militair ook nog wel eens zou kunnen zijn. Hij houdt zich wat op de achtergrond, maar observeert wel alles . Én hij had wel sleutel posities. Overigens denk ik dat hij wel echt goede mol kwaliteiten heeft. Maasland is het niet denk ik. Ze was té opvallend bezig. Zie haar er overigens wel voor aan om dit met opzet te doen om zo verdenkingen op zich te krijgen.
Idd onbetaalbaar zijn reactie, ik heb daar ook van genoten! Het zou dan helemaal een molactie zijn als Stijn dan de mol blijkt te zijn.
Dit is mijn vermoeden, dat zijn verbazing vooral zat in hoe makkelijk het hem als mol gemaakt wordt om de verdenking op iemand anders te schuiven.
Ah wat zonde van degene die eruit is vanavond. Vond het juist zo'n leuk persoon, goed doordacht met veel dingen. Maar helaas...