Ik denk dat stijn de mol is. Ik vind sophie en roos irritant. Die mogen er van mij als eerste uit nu. Maar zouden ook nog wel de mol kunnen zijn (hoop het niet) Nora op de achtergrond Maaike leuke kandidaat
Ze is van mijn verdachtenlijstje gevallen toen ze stopte met het instuderen van die dansen. Als ze de mol is zou dat imo een domme zet zijn: ze deed daardoor niet meer mee met die opdracht en had dus ook geen invloed meer op het verloop ervan.
Dit is zo’n beetje de enige reden waarom ik me toch nog steeds niet voor kan stellen dat het Roos zou zijn. Het ligt er bij haar zó dik bovenop, wat opzich een goede tactiek kan zijn natuurlijk maar omdat er in meerdere afleveringen het juist niet opvallen wordt benoemd lijkt het niet logisch dat zij het is. Wat mij betreft gaat ze er zsm uit ik vind haar echt geen leuke kandidaat (en ook geen leuke potentiële mol) Stijn staat ook nog hoog op mijn verdachtenlijstje
Dat vind ik ook. Alles wat Roos doet ligt er zo dik bovenop. Zelf verdenk ik Stijn maar Nora staat sinds zaterdag ook op mijn lijstje. En het dikgedrukte: helemaal mee eens.
Ik vind het dit jaar vanwege Roos echt niet leuk om te kijken. Echt iedere keer drukt ze zo haar stempel op alles. Baade ook echt dat ze wist dat Maaike het was, maar als ze mol is, wist ze vast wie er wanneer zouden worden aangetikt. (Vond ik overigens ook een erg traag oninteressant spel)
Ik vind dit bij bijna alles dit jaar. Erg traag en langgerekt… niks aan. Ik heb ook het idee dat sommige kandidaten weinig in beeld en aan het woord komen.
Het viel mij op dat we alle reacties van de deelnemers in de lift zagen behalve die van Roos zelf… of heb ik iets gemist?
Toch wel een beetje het probleem van WIDM van de afgelopen jaren. Ik zie de Nederlandse versie vooral ook als opwarmertje voor de Belgische versie die meestal direct hierna begint. Ben in ieder geval blij dat Stijn er nog in zit, als een soort frisse wind. Ik vond deze opdracht vooral niet leuk omdat het bieden voor de vrijstelling echt compleet los stond van de kans die je maakte op die vrijstelling. Sowieso heb ik niks met dit soort opdrachten waar je 'gratis' de pot kunt leegspelen... En waarom moest Maaike 2x?! Dan heb je ook twee keer kans om eruit te vliegen...
Mijn gedachte was, misschien is zij wel de mol. Want dan kan zij de twee personen uitkiezen die het hoogste bod hadden gedaan (Stijn en Roos) waardoor er dus zoveel mogelijk geld uit de pot ging.
Zou dit niet zijn omdat Roos ook degene was die de reacties bekeek? Lijkt mij niet van toegevoegde waarde om haar eigen reactie terug te zien. Ik hoop nog steeds dat het toch Stijn is, maar Sophie die bij de lasergame eerst binnen zei dat ze 2x was geraakt en vervolgens buiten zei dat ze maar 1x had gehoord vond ik ook wel opvallend.
Ik snap niet dat ze de toelichting van Nora op waarom ze gestopt was volledig hebben weggelaten. Ik denk dat ze ook gestopt zou zijn als ze de mol was geweest, het voelde gewoon niet oké voor haar, zo'n religieuze dans in ook nog eens die traditionele kleren. Dit kwam pas aan bod bij Niet de mol. Ik vond het jammer dat ze eruit lag, vond haar wel een toffe kandidaat. Pfff die opdracht in dat hotel zeg, hoop dat ik geen nachtmerrie krijg vannacht...
Als mol zou ze er zelf wel voor gezorgd hebben dat ze niet op die plek terecht zou komen denk ik. Dus als die uitleg in de aflevering zat weten mensen dat zij de mol niet is. En geven ze de toelichting nu ze is afgevallen alsnog.
Ik blijf erbij dat Stijn de mol is. Alle kandidaten vinden Roos zo verdacht maar bij Stijn heb ik eerder het idee dat hij zich enorm amuseert omdat hij door haar acties veel minder verdacht wordt. Gezien alle instructies die Rick gegeven heeft kán het bijna Roos niet zijn. Ze doet precies het tegenovergestelde steeds van wat er aan het begin van de afleveringen gezegd wordt. Dus ik blijf bij Stijn, hoewel Maaike ook een leuke verassing zou zijn!
Ja misschien was dat het. Maar als de mol zelf mocht kiezen had diegene sowieso niet die plaats gekozen vermoed ik. Daarom verdenk ik Maaike ook niet, die heeft niet in de kluis geslapen... Ik denk Stijn.
Ah vandaar. Ja jammer dat ze dat niet hebben laten zien. Ik heb Niet de mol niet gekeken. Aan de andere kant leek ze daardoor voor velen verdachter denk ik.