vanaf 8 januari start er een nieuw seizoen van wie is de mol. dit zijn de deelnemers Anniek Pheifer(actrice) Dennis Storm(presentator) Froukje Jansen(Presentatrice, actrice en ex-turnster) Hans Schiffers(Radiopresentator) Jon van Eerd(Acteur) Paula Udondek(actrice) Rick Engelkes(Producent) Sebastiaan Labrie(acteur) Vera Mann(actrice) Viviënne van den Assem(actrice) zijn er meerdere die dit volgen. misschien leuk om gedachten over de mol te wisselen.
ik volg dat fora ook. maar ik vind wel dat het daar erg rommelig is omdat er veel kleine topics zijn.
Oh leuk duurt niet lang meer dus. Ik heb het pas vorig jaar echt ontdekt maar vind het een heerlijk programma! Alvast inzetten op De Mol? Haha slaat natuurlijk nog nergens op, maar je eerste ingeving? Die van mij: Paula Udondek Waarom? Geen idee!
Op rtl-boulevard lieten ze pas een filmpje zien over wie is de mol.. Ze hadden het er over dat ze een contract moeten tekenen en dat als ze zich verspreken dat ze een groot bedrag moeten betalen.. Rick engelkes liet door schemeren dat hij zich zou verspreken. Verder hadden ze het erover dat er paar heel fanatiek waren. Wie is de mol is dit jaar in Ierland en dat viel voor sommige tegen. Want ze hadden gehoopt op een warmere locatie.
hm...mijn gevoel nu zegt Viviënne van den Assem of Sebastiaan Labrie waarom weet ik niet maar dat is mijn gevoel.. maar laten we eerst maar de 1e aflevering afwachten
Joehoee, ik heb er zin an! Gewéldig programma! Mijn eerste ingeving: VERA MANN. Geen idee waarom hoor, haha!
oh leuk! echt een super tv programma en ga zeker weer kijken! ik ken ook een aantal van de kandidaten niet
Ben er weer helemaal klaar voor en wat een leuke groep hebben ze weer samengesteld. En Ierland is zooooooooo mooi dus ik zal ook weer erg genieten van alle natuur opnames.
Joepie het gaat straks weer beginnen! Ik hoop wel dat de hints wat beter zijn als vorig jaar! De dvd-recorder word weer geprogrammeerd!