Afvallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door freggle, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Hey, ik ben sinds 02 januari bezig met lijnen en het schiet maar niet op.
    Ik woog 90 kg en ben 1.65 dus een klein propje :) Ik ben vrij sportief bezig en let echt op wat ik eet.

Ik voetbal 2 keer in de week en ik zwem 2 keer in de week. Daarnaast heb ik me eetpatroon aangepast. Het begin ging wel redelijk, toen liep ik vast en toen weer 2 kg kwijt en nu sta ik weer vast.

Iedereen zegt wel dat is alleen maar goed dat het niet zo hard gaat maar dit schiet echt niet op. Ik ben nu 3 maanden bezig en 6 kg kwijt. Iemand nog tips :D

En aangezien we er straks voor gaan wil ik nu wat meer afvallen zodat het gaande de zwangerschap wat meer meevalt hoop ik :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dit topic hoort eigenlijk niet hier maar in de lounge zelf...

ik ben op 12 januraie begonnen met afvallen met het ziekenhuis dieet...Ik heb er zelf wel wat aanpassingen gedaan want je mag het maar 3 weken volgen...

Ik ben tot nu toe 6.5 kilo afgevallen en ik blijf vallen...ik wil nog 7 kilo kwijt en dan zit ik op een gewicht dat hoort bij mijn lengte..ik ben 1.67 m en wil 62 kilo wegen...

wat ik niet eet en drink is...frisdrank, suiker (ook niet in thee of koffie) snoep, koekjes, chocolade, chips etc...

Als ik eet dan neem ik kleine proties, ik drink groene thee en water bij elkaar 2 liter op een dag...na 6 uur in de avond eet en drink ik niet meer...ik eet ook elke dag 2 stuks fruit, en 'sochtens en 'smiddags eet ik beschuit...'savonds een klein portie avond eten...

succes

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  4. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Sorry maar ik zag al een soort topic staan hiero dus vandaar dat ik deze eraan had toegevoegd

5. freggle, ik denk dat je je inderdaad beter bij bovenstaand topic kan aansluiten. Dit is sowieso niet de goede plek voor je topic.
    Ik doe deze dicht.

Deel Deze Pagina