Ik denk ook Dennis. Ik heb de eerste paar afleveringen gemist, dus het is misschien meer een gevoel. Maar ik vond die Dennis altijd al moeilijk te peilen. Hij komt ook heel anders over dan hij is. Bij Ranking the Stars schatte iedereen hem ook steeds verkeerd in. Hij kan dus vast best goed liegen. En ik had ook het gevoel dat dat pact tussen Vivienne en Dennis niet klopt. Voor mijn gevoel moet een van de twee de mol zijn, en Vivienne lijkt mij gewoon te eerlijk daarvoor. Aan de andere kant lijkt Dennis mij wel een type dat voor het geld gaat. Maar misschien heb ik dat ook wel mis. Naja, het duurt niet lang meer gelukkig...
ik heb heel lang op dennis gezeten.. maar ik vind anniek ook erg verdacht hoor.. ik weet t dus niet.. wie denken jullie dat er donderdag naar huis gaat dan? ik denk viev
Oooh leuk dit topic is er weer. Ik denk vanaf dag 1 Dennis. Hoewel Anniek ook wel erg verdacht doet. Maar ennis was de enige die nee zei op wil jij de mol zijn. Ik blijf bij Dennis. Ik vind het een heerlijk ventje. ( lekkere droge humor)
En ik had het weer eens mis... Waarom heb ik het nou altijd verkeerd? Ik heb echt geen idee wie nou wel de mol is hoor! Aniek ligt er te dicht bovenop en vivienne heeft heel veel geld gewonnen... En Dennis ging helemaal op Jon.
Ik denk nog steeds aniek maar het ligt er inderdaad zo dik op... twijfel wel met Jon, Vivienne verdenk ik niet echt... Is volgende week gelijk de finale? Weet iemand dat? wel jammer dat Dennis eruit vind hem wel cool...
mijn mol is al vanaf de aller eerste aflevering John en dat is hij nu alleen maar meer geworden voor mij ... hihihih
Nou mijn mol, Dennis is er dus uit.. Wij denken nu trouwens dat het Anniek is. En wel hierom: Vivienne had een vrijstelling, en zowel Anniek, als Dennis zouden op Jon stemmen. Ervanuit gaande dat Anniek dat ook gedaan heeft, en zij dus wel door mocht, en Dennis niet. Zou zij dus heel goed de mol kunnen zijn..
Ik ga nog steeds voor Anniek.. Hoewel het aan de ene kant iets te voor de hand liggend is..Maar zij haalt het minste geld binnen.. Jon en Vivienne daar integen juist meer.Die waren ook de enige die in de trein cash hadden..Anniek had t weer s niet goed begrepen.. 4 foto''s ipv van 5.. Jaja... Stresskippetje (is het echt zo erg..? ) Ik kan ook niet wachten ...haha..
Heb van de week (was/ ben ziek) het seizoen uit 2005 helemaal weer gekeken met Marc Marie, Lottie en ach hoe heet ze ook alweer van boer zoekt vrouw........ (ben zwanger de vreemdste dingen vallen zo maar uit mijn hoofd.. lastig... maar off topic ) Heerlijk was het om gewoon zo veel afleveringen achter elkaar te kijken misschien ga ik de jaren erna ook nog wel kijken van het weekend
Vanaf het begin anniek en ze zit er nog in. John stemde op aniek en zit er nog in, dennis stemde op john en is eruit vivienne had de vrijstelling aniek stemde op zichzelf natuurlijk (maar zegt op jon te stemmen) want die weet dat ze zelf de mol is en dus alles goed heeft Ze heeft ook al veel geld verloren tijdens de opdrachten...