http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?mo ... _mol&rid=1 volgens mij komt PJ een beetje aan het einde aan het woord.
Ik kan niet wachten tot vanavond, in theorie zou zelfs Vivienne nog de mol kunnen zijn aangezien, de andere 2 op elkaar gestemd hebben.
Ik zat op allerlei mensen dit seizoen van de Mol, behalve op Jon. Ik dacht: nee, hij kan het toch niet zijn Nou, ja dus! Ik weet het al voor de volgende keer. Diegene die ik absoluut niet verdenk, dat is de mol
Ik vond zijn mollenacties eerlijk gezegd niet heel sterk. Beetje meeliften op anderen en wat kleine dingen. Hij heeft ook niet veel geld uit de pot gehouden. Er is volgens mij nog nooit zo'n hoog bedrag gewonnen.
Ja, dat is het nadeel als je pas een mol kiest in de eerste aflevering. Normaal gesproken heeft de mol wekenlang de tijd om zich voor te bereiden om opdrachten te saboteren. Maar Jon wist pas dat hij de mol zou zijn toen het spel al begonnen was en toen alle opdrachten dus al vaststonden. Dan is het een stuk moeilijker om goede mollenacties te verzinnen. Daardoor waren ook de verborgen aanwijzingen een stuk minder leuk dan de vorige keren. Maar goed, op naar volgend jaar!
@LvdM: ja daar hadden wij het ook over. Vorig jaar had de mol Dennis weken voorbereiding. Die ging ook allerlei dingen leren en de hints waren leuker... Hoop dat ze dat volgend jaar ook weer doen.
Wat wij ons afvroegen. Dat geld van de pot, mag Vivienne dat zelf houden? Of moet dat gedoneert worden aan een goed doel ofzo?
Leuk dat Vivienne heeft gewonnen: ik heb het weer volledig mis gehad, de héle serie lang, hahaha. Ik zou nooit zelf mee moeten doen. Ik vond Jon wel ok, maar heb wel sterkere mollen gezien. Op naar volgend jaar, heb er nu al zin in!
Even over volgend jaar: zou Angela Groothuizen terugkomen als presentatrice? Dat lijkt me wel leuk...
Dat zou idd leuk zijn! Maar ik denk niet dat ze nog terug komt bij de AVRO... Verder vind ik ook dat ze nooit meer de mol moeten laten kiezen door ex mollen. Ik vond hem een zwakke mol en dat had vast alles te maken met voorbereidingstijd. Wel vond ik dat stukje in de supermarkt (dat hij achter Anniek staat) hilarisch! Wel jammer dat het al weer afgelopen is...