wie is de mol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ilona21, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga het ook weer volgen hoor :D

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldig programma.
    Ik zet het op 8 januari zo meteen gelijk even in mijn agenda!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij mij kan het niet missen in de agenda. :)

Even off topic, feli met je zwangerschap! :D

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Komt er dit jaar ook weer zo'n voorstukje waarin de deelnemers voorgesteld worden en dat ze een waar of gelogen verhaal moeten vertellen?

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik ga ook weer kijken...
    Het is altijd wel leuk om te raden wie de MOL is

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heerlijk programma! Ga zeker weer kijken en elke week iemand anders verdenken :D

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Eindelijk weer inhoud op tv!

Ik denk eigenlijk Anniek.....tenminste dat was mijn eerste ingeving, maar ach, die is nooit goed, die eerste ingeving.....;)

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Ja leuk ik ga ook kijken!
    Ik ken ook de helft niet geloof ik :( maar maakt t programma niet minder leuk.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zag gisteren in de nieuwe gids pas dat het volgende week weer begint. Leuk zeg :D Ik ben benieuwd!

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk! Ik ken ze toevallig allemaal, dat is normaal nooit het geval ;).

Een eerste ingeving over wie de mol is heb ik nog niet, maar meestal na de eerste aflevering wel. (Klopt alleen nooit, maargoed ;)).

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    nog 2 nachten slapen. ik heb er echt zin in. ben echt heel benieuwd

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dames,

Niet vergeten he vanavond om NED 1 om 20:30
    Wie is de MOL

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Joehoe, het is er weer! Leuk leuk leuk...

Ik gok op Sebastiaan en heb een echte mol-theorie: hij staat met zonnebril op de site en had volgens mij in de intro ook een zonnebril op (als enige). En waar kan een mol niet tegen: zon.

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    :) :)

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke, hier mijn theorie:

Het is Hans Schiffers. In de loods rende hij door de gangen met een zonnebril op. *door de gangen zoals een mol, en de zonnebril staat voor de blindheid vd mol, want zoveel zou hij niet zien denk ik in die gangen met zonnebril op*

Ben benieuwd.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MamaKitty, dat is eigenlijk best een goed theorie! Het viel me wel op dat hij een zonnebril ophad binnen, maar verder niet over nagedacht.

Ik heb Paula Udondek in mijn hoofd, ze hield haar vingers raar op die groepsfoto. Maar dat hebben ze natuurlijk al een keer gedaan, dus het betekent nu vast niets.

Het is in ieder geval weer even inkomen :)

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik ga ook voor Hans!
    Vond het ook raar dat ie met een zonnebril op rond liep in die loods en toen het eerste shot nadat ze uit die loods waren hadden ze allemaal een zonnebril op, behalve Hans, die hem toen wel op deed toen ie in beeld was. En daarnaast was hij ook nog eens de laatste die op z'n plek was in de loods.
    Maar dat van die zonnebril vind ik wel heel erg er bovenop liggen, dus of dat echt zo is?

Ik vraag me ook af, misschien gaan ze nog wel verder weg naar iets warmers (ik kan me Dennis' gevoel wel voorstellen). Pieter Jan zei namelijk ook zoiets als 'Noord Ierland, waar de Mol dit jaar begint' ofzo.

Ik vraag me ook af of dat eerste met dat de Mol nog niet gekozen was wel echt was. En dat het automatisch betekent dat Dennis en Anniek (volgens mij was zei de andere die nee zei) de Mol niet zijn. Kan ik me haast niet voorstellen!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hans is voor mijn gevoel te voor de hand liggend. Net als Rick en Sebastiaan, dat vind ik gevoelsmatig echt van die typische mollen, dus dan denk ik al snel dat die het niet zullen zijn.

Hebben we van de andere 8 (dus niet Dennis en Anniek) kunnen zien dat ze allemaal ja zeiden op de vraag of ze de mol wilden zijn. De meeste wel, maar allemaal? Want Dennis twijfelde natuurlijk uiteindelijk wel, en ze hebben niet laten zien dat hij zeker weten nee zei. Dus je weet niet zeker of hij inderdaad nee zei. En dat over dat hij een andere naam ingevoerd had, kan hij natuurlijk ook verzonnen hebben.

God, ik word nu al achterdochtig :)

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik gok op vivienee weet eigenlijk niet waarom.

20. jahoeee het is weer begonnen!
    zon heerlijk programma he!

ik denk dennis! omdat hij nee heeft gezegd.. ik denk dat ze echt van tevoren al wel een mol hadden. maar dat dit allemaal in scene is gezet ofzo..
    maar sebastiaan zou ik ook een goeie vinden..maar misschien te voor de hand liggend..
    die aniek ofzo? die kan t ook wel zijn.. omdat zij een beetje weg valt tussen hun allemaal.. kortom
    t kan iedereen wezen haha

Deel Deze Pagina