Leuk al die theorieen Ik vind Hans & Sebastiaan een beetje te voor de hand liggend. Misschien is Dennis wel de Mol maar weet ie t zelf niet
.. ik geloof niet dat de mol pas ter plekke werd geselecteerd; volgens mij was dat alleen een stresstest! ik denk rick. kan ook komen omdat ik dat altijd een onwijs lekkere vent heb gevonden maar: op zijn shirt stond ' ticket to paradise' waar waren ze? in loods titanic hoe noemden men de kaartjes naar amerika in die tijd? ticket to paradise! 8) daarbij: ik denk dat de mol nog gaat oversteken naar amerika (vraag me niet waarom) wie gaat er altijd door in het spel? wie moet je volgen? de mol het ticket naar paradijs (oversteek) rick klaar! maar, ik had elk jaar dit soort doordravende theorieen, en ik heb mol nog nooit goed gehad
hihi klingel een hele theorie.. t zou kunnen! maar ik weet t niet.. lijkt me idd lachen dat dennis het is zonder het te weten.. dan kan die zichzelf ook niet verraden betere mol kan je je niet wensen toch
Ja leuk! Ik ben ook heel blij dat het weer komt. Alleen die theorie met de zonnebril is al een keer gebruikt in een van de vorige seizoenen volgens mij, toen was die kale nieuwslezer (hoe heet íe ook alweer?) de mol en had hij ook daarom vaak een zonnberil op. (Roderik nogwat?)
@lisa; toen was milouska de mollin, niet roderick.. maar idd, ik denk dat het te obvious is, die zonnebril...
Wellicht heeft Hans bewust die zonnebril opgedaan om de anderen te laten denken dat hij het is. Ik vond het wel weer echt een top aflevering!
Ik hoop iig dat het rik is blijft hij iig tot het einde Ze hebben gelukkig wel weer een leuk teampje samen gesteld .
zeker! ik heb net even gegoogled op ' titanic' en ticket to paradise' en ze worden vaak genoemd in een onderwerp (ook de niet mol-onderwerpen ) maargoed, misschien heeft men de deelnemers wel kleding gegeven? anyway, ik geloof echt niet dat de mol ter plekke is aangewezen. en aangezien het programma wel een fors budget heeft, denk ik zeker dat ze nog naar warmere/verdere oorden gaan doorreizen!
Ik geloof ook niet dat de mol ter plekke is aangewezen.. Vind het wel heel leuk dat het begonnen is! Ook echt een leuke groep!
Mij vielen een aantal zaken op in afl. 1 Ik denk dat Dennis de Mol is. - De ex-mollen stonden iedere keer in een andere houding bij het schermen spel waar de kandidaten te horen kregen wie de Mol ging worden. - Er werd aan Dennis gevraagt wil je de Mol zijn. Als hij het al is kan hij die vraag met nee beantwoorden. - Bij de schermen waarop ze te zien kregen of ze de Mol waren of niet, typte Dennis een willekeurige naam in omdat hij toch de Mol niet was omdat hij nee gezegd had. Als je goed kijkt typt hij 3 letters met daarna een enter. Het zou Jon kunnen zijn maar ik wil het woord MOL ook niet uitsluiten.
O wat oplettend van je! Je zou mee moeten schrijven op het Wie is de Mol forum. Die staat vol met hints. Heel leuk om te lezen.
Hahahaha als ik dat ook nog bij moet gaan houden naast hier kom ik na mijn werk helemaal nergens meer aan toe. Maar ik zie het als een compliment.
Mijn 1e ingeving was Dennis, weet niet waarom.... Nu ik dit lees, blijf ik daar nog maar even bij! Echt oplettend ben jij zeg!
tja ik blijf ook bij dennis... zou wel leuk zijn ik doe ook altijd die test op t forum. ben benieuwd wat mn uitslag is volgende week
wat grappig dit, ik dacht dus ook aan dennis! mijn man dacht Hans, ook omdat ie zo'n mollenbrilletje op had in de loods.