Ik weet t echt nog niet.. Ik heb trouwens bij het zusje van Anniek in de klas gezeten..(Lekker belangrijk.. )
Ik zit nu op Dennis. Vond die opmerking over 'in iemand anders tas zitten' na John's opmerking over het doorzoeken van de tassen, wel erg opvallend. Heb het idee dat het hem wel heet onder de voeten werd op dat moment en hij zich daarom zo uitsprak erover.. :-k
Ik zit op Sebastiaan.. mede door dat molboekje bij hans in de tas doen.. en na het lezen van dagboek van de mol op de site.. Alleen hij weet toch dat hij dat boekje bij hans in de tas heeft gestopt.. :-k ja of de mol weet het via de regie ook.. hm.. blijft moeilijk haha
Ik ga nog steeds voor Sebastiaan. Een stomme actie met dat boekje van Froukje. Het weggooien van de kaart en het niet goed onthouden van de straatnaam vond ik ook typische mollenacties!
ik blijf nog even bij rick maar begin wel te twijfelen vind toch aniek ook best een beetje een molletje we blijven het volgen hihi gr miriam
Ik denk ook Sebastiaan, was wel heel verdacht allemaal met de opdraxht van de telefoons....maar ja ik heb het ook altijd fout..
hmm moeilijk... ik blijf voor dennis gaan, of paula want die heeft deze week wel alles verputst.. maar dat lag er wel dik op.. of sebastiaan.. maar die geeft alles zo erg toe dus dat weet ik ook niet zeker hahaha moeilijk dus
ik vond Aniek dit keer té verdacht. En Sebastiaan vind ik er ook boven op liggen... Paula had aardig mollenstreken. Ook in het busstation... En met de auto's ook. Froukje heeft haar boekje niet veel nodig schijnt het.. misschien omdat ze helemaal geen mol hoeft te zoeken?
wat ik me wel afvraag he, in de serie zelf werd er niet gezegd dat hans t boekje van froukje in zijn tas had zitten. dat zei sebastiaan alleen tegen de camera toen hij alleen was.. maar in t mollendagboek staat: wat zal hans opkijken als hij het dagboekje van froukje vind... hmm toch vreemd toch? hoe weet de mol, als het niet sebastiaan is, dan dat hans dat boekje heeft?
Via de mensen van de regie en opname denk ik. Die vertellen toch alles door aan de Mol, ook vertellen ze de Mol wie hem/haar allemaal verdenken.
OK nou dan blijf ik nog maar ff bij Rick.. Moeilijk hoor. Wel jammer dat Hans eruit is. Vond hem wel grappig, hoe hij zo door het theater kroop...
Ik zei al vanaf de eerste aflevering dat het Rick is , toen hij in die auto zat op weg naar de introductie dacht ik JA jij bent de mol! geen idee waarom maar hij lijkt me een echte mol
ik heb het helaas 1x maar gezien. Ik onthou niet wanneer het komt. Wanneer is het erop? (misschien komt het er ook wle laat op dat ik gewoon slaap dan hahaha) maar ik denk nu als eerste Dennis
Het is altijd op donderdag avond om 20.30 uur op NL 1. En je hebt volgens mij ook nog een herhaling. Je kan het ook nog terug kijken op Uitzendinggemist.nl