Ik heb echt geen idee wie de mol is. Iedereen haalt mollenstreken uit! Ik denk dat Sebastiaan zelf het geld uit de pot heeft gehaald. Maar ik hoop dat de mol het gedaan heeft! Misschien is Dennis ook wel de mol.... Wel handig als je een vrijstelling hebt.... Maar hij haalt ook wel veel geld binnen... Met andere woorden: geen idee!
En oh ja, Jon met zijn uitspraak: Ik was zo stoned als een generaal! Oh nee, garnaal natuurlijk! Echt zooo grappig!
Anniek was gister behoorlijk aan het mollen. Maar als ze de mol is doet ze het wel erg overdreven. Gister deed ze alles zo ongeveer fout. Dus dat is mijn twijfel. Maar ik ga toch voor haar op dit moment en anders Rick.
heb het net terug gekeken en vond aniek erg verdacht.. dus ik ga ook weer voor aniek.. al blijft rik ook wel verdacht.. maar ja hihi
Nee, Anniek is echt té opvallend. Die heb ik eigenlijk na het rode scherm al afgeschreven... Hoewel een mol natuurlijk best met een vrijstelling een rood scherm kan krijgen...hmm.... Zie je? Verwarrend!
Weet je wat ik op zich aan de ene kant ook een beetje van aniek denk dat ze gewoon een beetje blond is. en zich ook z gedraagt
hahaha ja dat is ook weer waar.. hmmm dan toch maar rick? of misschien wel john.. zon lekkere stiekeme mol van wie je t niet verwacht
O ik volg het ook Meestal niet op donderdag Maar in het weekend via uitzending gemist... Ik ga dus nog niet helemaal bij lezen want heb die van gister nog niet gezien. Ga zo lekker in bad en dan met de laptop naar bed ! Heb er zin in !
Ik zeg Sebastiaan, al vanaf aflevering 1: gister weer te fanatiek army man achtig die schutters te ontwijken en geen cent binnenbrengen.... Het is zo'n heerlijk programma! Ik verheug me nu al op volgende week. groetjes
Ik heb echt geeeeen idee wie de mol is..... echt niet ik neig naar vivienne.... maar ook weer niet gaaf ! froukje
2BB ja zoiets heb ik ook! wel zich voordoen als de "goede" man maar uiteindelijk geen cent binnen brengen.. dus ik zeg ook Sebastiaan! en dat hij te opvallend is als mol..kan juist weer een goede tactiek voor de mol zijn natuurlijk!