Welke film heb jij onlangs gezien die je echt aanraadt.. Kan uit de bios zijn, kan gehuurd zijn maar ook al een wat oudere film. Kortom: Wat moeten wij echt gezien hebben En welke film was een absolute afgang en raad jij af om niet te gaan kijken. Kan uit de bios zijn, kan gehuurd zijn maar ook al een wat oudere film. Kortom: niet het kijken waard..
Hier alvast een 1e reactie.. Aanrader: 2012, spannend tot de laatste minuut Afrader: Fame! (nieuwe versie). Totaal geen duidelijk verhaal en bij elkaar geraapte scenes die een film moeten voorstellen.. zonde
Aanraders: Antonia. Belgisch/Nederlandse oscarwinnaar, alweer paar jaar geleden. The Life of Brian (Monty Python). En een echte klassieker, geniaal! (wie heeft hem nog meer gezien? Of ben ik nu echt stokoud?) Afrader: alles van Steven Segal.
Afrader: The book of Eli...vonden we echt totaal niks aan. Zachte aanrader: The lovely bones...vonden we redelijk. Aanrader: Shutter Island...vonden we een 'leuke' maar 'vage' film !
aanraders: cinderella story the note book twilight (allemaal) harry potter(allemaal) hairspray 17 again high school musical (allemaal) defiance (zo spannend) oorlogswinter narnia pirates of the caribean (en nog een heleboel) (gister gekeken)boy with the striped pyama's zo mooi!! afraders: dance flick (binnen 5 minuten afgezet) meestal ga ik een film pas kijken als ik denk dat ie leuk is dus word niet snel teleur gesteld.
Taken is echt een super film! The hangover erg om gelachen. The Green Mile blijft goed, hoe vaak je hem ook ziet Aanrader Law abiding citizen met Gerald Butler (als je van actie houdt ten minste) errrug goed!!! Komt een vrouw bij de dokter. Afrader Laatst From Paris with love gezien, kon me niet echt boeien. Terug naar de kust, vond het erg tegenvallen. Gaan vanavond shutter island kijken, ben benieuwd....
Hele grote afrader: Paranormal activity. Ben zelf echt een bange schijterd....maar vond deze film echt niet eng.
awake is ook een goede film! idd taken en the green mile.. top films! zelf vind ik sex and the city the movie ook erg leuk!
Aanrader: Deze 2 films hebben een hele andere afloop dan ik dacht echt leuk - The Illusionist - Shutter Island Afrader: - Dance Flick (De films van de wayans bro's waren allemaal leuk maar deze vond ik toch echt tegen vallen zeg)
oh en nog een afrader; district 9 wat een neppe rare stomme aliens zeg! hangaover echt grappig en ook een super aanrader: p.s. I love you!
Wij hebben laatst Body of Lies gekeken. Vonden we beiden een erg goede film. Afraders die ik onlangs heb gezien: New in Town en 10 Items or less. Allebei ontzettend saai.
Laatste 3 films die ik hier op filmkanaal heb gezien: Seven pounds: triest verhaal, goede film Event Horizon: ik hou wel van giezelfilms en SF, maar deze vond ik wat vaag The chaos theory: hele vage film