Ik zat heel erg op Manuel, laat 'm na gisteren nog niet helemaal gaan maar Barbara komt ook wel erg in beeld voor mij....vind het zo'n leuk programma. Hebben jullie al 's op de www.wieisdemol.org gekeken? Daar barsten de speculaties ook los
Mijn theorie is nu dat Manuel de mol is, want ze hebben niet eens meer een compilatiefilmpje gemaakt, wat ze altijd doen bij degene die eruit gaat. En hij stond al niet meer op de foto toen de aflevering begon... Ik denk dat hij terug gaat komen, helemaal na het luisteren van schippers.fm... Hij klonk me veel te vrolijk
Ik denk het ook rozemarijke. Iets klopt er in ieder geval niet aan zijn verdwijning. Wie is de Mol 2010 is trouwens erg interessant
Als Manuel zal terug komen kan hij dan wel de mol zijn? De mol blijft toch in de groep om het de anderen lastig te maken? Ik vind Sanne ook apart doen. Ze nu eenmaal actrice....
Nou met Manuel is het in elk geval wel zo dat hij als enige niet de opdracht kreeg dat als hij angela of ehhh (ben z'n naam ff kwijt, zwanger en blond) liet geloven dat hij de mol is er geld in de pot komt....Voor de rest heeft iedereen die opdracht gekregen. En de mol krijgt die opdracht niet omdat er dan geld uit de pot gaat.....toch? En inderdaad niks meer gezien of gehoord van Manuel in het programma....
Als hij de mol zou zijn en dus terug komt, dan zou hij toch niet bij Radio 2 zijn verhaal gaan doen, omdat hij eruit is?
volgens mij heeft gijs dat toen ook gedaan...er is niet eens zo'n filmpje van hem geweest over hoe hij het heeft gedaan de dagen dat hij er in zat.... En hij heeft ook geen rood scherm gehad....
Ik vind het maar vaag. Manuel was echt mijn Mol. Dan maar even over op mijn back up Mol Fritsje. Want niets is wat het lijkt en misschien komt hij wel weer terug. Wat ik trouwens ook raar vond is dat tijdens de executie voor de kandidaten er vragen in stonden die je met ziek kon beantwoorden alsof Manuel nog steeds de Mol zou kunnen zijn. Daarom zal het mij niets verbazen dat hij misschien nog terug komt.
Hey! Ik heb de poll aangepast! Hij blijft nu een paar dagen staan, zodat we elke week opnieuw kunnen kijken.. Manuel mijn mol is eruit.. Ben nu wel erg benieuwd wie het wel is.. Toch maar eens goed de hints weer bekijken! Groetjes!
Ik heb Sanne, Erik & Frits haha vind het zooo moeilijk! heb eigenlijk ook Manuel als mol bij de online test die je zelf kon maken, stond Manuel er trouwens niet meer tussen..
Ze zouden toch niet weer hints in de beginfoto's doen hè? Arjen stond echt heel overduidelijk een handsignaal te maken volgens mij....of hij wil ons doen geloven.....AARGGH rotspel
niets is wat het lijkt... wat ik ook verdacht vind is dat arjen op het einde, nadat barbara blijft, zegt: thuis zou ik nooit stemmen zodat iemand er in blijft, maar nu... (dan zegt erik: nu doe je dat wel) en dan zegt arjen snel; als je er zelf in zit is het toch anders... (zoiets) dus versprak hij zich nou bijna? hierdoor heeft ie zich bij mij iig erg verdacht gemaakt! en manuel kan idd. niet zomaar weg zijn zonder ook maar iets van bewijs dat ie echt ziek is. vind dat ook wel vreemd. maar zolang hij er niet is kan ie de boel ook niet saboteren toch? maar ik denk wel dat ie teug komt. vind erik ook erg verdacht trouwens, wseet niet precies waarom, maar heb een voorgevoel.
Daar zeg je wat. Alhoewel de kandidaten zelf natuurlijk op het moment van de test nog niet wisten dat Manuel af zou vallen...