ik zit weer op erik...vooral vanwege zijn nonchalance. Aan de andere kant vond ik Barbara ook verdacht, maar er werd gisteren wel heel erg op haar gestuurd, vonden jullie niet? Het verbaasde me uiteindelijk dus niet dat zij eruit ging. Moet zeggen, vind het deze serie wel lastig...ze hebben allemaal bij vlagen wel iets verdachts (ja duh!!) nou ja, blijf het erg leuk programma vinden.
Nouja opzich... op dit moment is Frits dus voor mij de mol, juist door die actie van gisteren.. want hij heeft het dus zover laten komen dat niemand de vrijstelling pakte, en hij wel, en de mol hoeft waarschijnlijk niet de hele nacht buiten te blijven slapen.. niemand die het toch controleert denk ik.. hij heeft er nu voor gezorgd dat er en geen vrijstelling is geweest voor een ander en hij heeft er voor gezorgd dat die 1600 euro niet in de pot is gekomen.. en het kan nu zelfs zo zijn dat de overige deelnemers hem nu niet eens zien als mol maar gewoon als rotzak, tenminste.. ik kreeg gister nou niet het idee dat ze het een mollenstreek vonden maar eerder gewoon een rotstreek en egoistisch..
Ik geloof niet dat frits de mol is want zijn actie van gisteren lag er te dik bovenop Dan maak je wel heel kenbaar van "ik ben de mol" nee geloof toch dat iemand anders de mol is... weet eigenlijk echt niet wie.
Misschien is dat wel de tactiek van frits: leg het er dik bovenop, dan verdenkt niemand je... Althans, zo beredeneerd mijn vriend...
Volgens mij liep er in seizoen 2 of 3 heel de tijd een deelnemer met een shirt aan met DE MOL erop. Zij was uiteindelijk de mol en dat dacht niemand omdat dat er zo dik boven op lag. Het kan dus wel...
vond de actie van Frits er wel heel dik bovenop liggen... maar ja , zoals Beatrice schrijft.... haha kan me dat idd nog herinneren! dus misschien zoeken we wel allemaal veeeel te moeilijk! al helemaal als je al die complotten op hyves leest...
kan zeker! je zou bijna denken dat hij het is, al is het maar omdat de nacht in het bos maar een paar uur was en hij dus voorkennis had? zou het alleen niet leuk vinden als een mol zo opzichtig molt. ik hoop (en denk) nog steeds dat t sanne is, met op 2 arjen. geweldig programma he, wou ik ook wel eens aan mee doen (als mol)! (maar dan moet ik eerst eens even rap een BNer worden )
Klingel ....jij bent toch al een BN-er met zoveel meelezers/levers hier op ZP Ik baal want ik dacht echt dat Manuel de Mol was...........nu weet ik het nog niet zo goed. Die Sanne lijkt mij gewoon zo'n muts en was te trots op haar brancard om de Mol te zijn. Erik lijkt mij wel wat, hij is zo opzichtig de mol aan het zoeken en stuurt de medekandidaten eigenlijk aan op Mol acties. Eigenlijk denk ik dus Erik,al is het alleen maar omdat het zo'n leuke vent is