hier ook erg veel zin! en er helemaal klaar voor!! wie denken jullie!? ik weet het echt niet hoor... Hind vind ik niet echt een mol..... maar ja... het kan altijd he!
Hier ook een fan. En ik ben er bijna zeker van dat Frits de mol is, maar ja dat had ik voorgaande jaren ook en heb het volgens mij nooit goed gehad zo vroeg in de serie
hind had ik totaal niet als mol... waarom weet ik niet! toch moeilijk he! ik probeer telkens molacties te zien , maar zie ze niet haha
Ik vind Frits en Kim erg verdacht. Maar kan Kim zo ie zo niet uitstaan dus dat zal het ook wel zijn . Jammer dat Hind er uit is. Altijd zo op het laatst he (als er niet veel spelers meer zijn bedoel ik), dan wil je eigenlijk niemand zien gaan.
Jammer van Hind, was toch wel mijn mol. Heb idd Sanne nog achter de hand. Weer ging degene die naast haar zat eruit!
ik blijf ook bij Frits!en ook een beetje Erik, maar ik heb het nooit goed, mijn mol is soms nog wel is de winnaar.. maar meer niet haha
frits is en blijft mijn mol.. hij zij namelijk morgen gaan ik even veel geld verdienen.. en hij was super goed..
ja haha dat vind ik ook! want dat betekend ook dat het programma bijna is afgelopen.... vind het zooo leuk om naar te kijken! voor mij mag het wel vaker op tv komen! eindelijk es een keer een leuk programma , ZONDER reclames ertussen!!!
wie vult er nog meer bij de avro die vragen in na afloop? en heeft iemand ook al eens een groen scherm daar gehad? ik twijfel nu, denk toch dat sanne de mol is. en kim vliegt er volgende week uit. frits wint denk ik.
Alleen de weekwinnaar krijgt een groen scherm. Maar er doen heel veel mensen mee. Dus al heb je alle vragen goed over de Mol dan nog hoef je er maar 1 fout te hebben en wint er al iemand anders en krijg je een rood scherm. Wil dus niet zeggen dat je op het verkeerde spoor zit. Maare om je vraag te beantwoorden, hier alleen maar rode schermen.
Mijn mol is eruit.... ik zit nu op kim hoe ze zet te kloten met dat tempel ding dat ie in het water viel enzo... Ik vond het trouwens echt een leuke aflevering... en waarom roeide kim zooowww langzaam en was ze zo stil bij de Berg met tekens..