Ik vind dat Sanne het er wel dik oplegt deze keer. Dus begin een beetje te twijfelen over haar. Vind dat ze te goed haar best doet om verdacht te zijn. Het viel me wel op dat Sanne tegen Pieter-Jan(?!) zei dat ze toch op 1 of andere manier verdacht moest lijken (of zoiets, weet het niet precies) Want hij weet wie "de mol" is, dus vond het een beetje zo'n onderons opmerking.
Dit was een leuke executie!!!! Lekker spannend zo net voor de OS. Moeten we nu 3 weken wachten :x Mooie actie van Arjen 8)
Nou, kwam de kamer binnen bij de aftiteling want dochter wilde niet slapen . Ga morgen dan wel terugkijken.
Ik wist dat het geld er weer uit zou gaan van de boot opdracht, want iedereen deed goed hun best, incl. de mol. Arjen had op Erik gezet toch? En hij had maar 1 joker gebruikt. Erik wordt toch wel wat verdacht hier
Denk nu Arjen, hij had 4 jokers, niks in gezet en had een groen scherm. Er was al 4000 uit de pot en die dag toch al verlies gedraait. omdat er 2500 euro verdient was met die wateropdracht.
Ik zit al een hele tijd op sanne.. maar de streek die ze vandaag leverde was wel heel opvallend. de mol wil graag "de touwtjes in handen nemen de eindjes aan elkaar knopen en de knopen doorhakken""
Ik vond niemand echt mollen vandaag! En ik snapte de foto opdracht ook niet helemaal. I love Wie is de Mol maar deze aflevering vond ik een beetje vaag. Ik blijf dus gewoon bij Erik. Wat vonden jullie van deze keer? Toch niet echt super mollenacties gezien?
De actie van Sanne om de jokers te nemen was toch echt wel een mollenactie vind ik. Bij de boot opdracht hoefde de mol niet te mollen want die wist toch wel dat de meesten bij het scherm op safe gingen zitten en de mol zelf ook waarschijnlijk De foto opdracht snapte ik ook niet
Even mijn gedachtespinsels: Ik vond dat van Sanne eigenlijk helemaal geen mollenactie. Een mol had geweten dat ze toch geen geld zouden verdienen omdat anderen wel jokers zouden pakken. En de actie van Frits met de vrijstelling was net zo erg. En trouwens van Arjen om de 4 jokers te pakken ook. Dat maakt haar voor mij dus niet uniek. De bootopdracht had in principe niets met het geld wat uit de pot is gegaan te maken. Ook zonder die 2500 euro hadden die 4 spelers voor Tokio gekozen. Een goede mol had dus voor nog minder geld gezorgd.
Zoals Kim en Arjan in de boot met dat muntje. Wel of niet door zijn vingers geglipt, wel of niet expres naast zijn had gegooid. Toch een jerrycan met geld minder in de pot.
hm.. toch beetje teleurgesteld in de aflevering als ik eerlijk ben, vond hem nogal saai, alleen kano opdracht had nog iets 'leuks' en weer niemand eruit... zucht.. maarja zien het over 3 weken wel weer hihi
Heb vannacht toch zo raar gedroomd. Ik droomde dat ik in de finale zat van WIDM. En toen de uitzending begon maakte de Mol zich aan mij bekend. Ik ben nu ook gelijk van Mol veranderd zeker toen hij in mijn droom uitlegde wat hij in de aflevering van gisteren allemaal gemold had. Ik ga voor Arjen.
vond arjan erg verdacht.... 4 jokers en niet een ingezet! maar blijf bij sanne! al vind ik haar wel steeds irri worden... vooral haar praten.... maarre nu 3!!!! weken wachten!!! GRRRRRRRRRR jammer dat er niemand uitging bij de executie....
WOW das bijzonder! hihi zou het zelf ook leuk vinden om eraan mee te spelen haha hopelijk droom je vannacht niet over een andere mol!