Jep, wij verheugen ons er ook alweer een tijdje op Wie de mol is... ik stem nog ff niet (Moet trouwens zeggen dat ik het nog nooit goed heb gehad ). Wij gaan deels terugkijken op video, want we zijn niet altijd beiden thuis op donderdag, door een oefenavond van de band van onze kerk. Dus wij kijken of samen, of later (want we vinden er niks aan als een van ons al weet wie er die week uit ligt ).
ooh ik wist niet dat het weer kwam!! bedankt voor de tip. na de eerste aflevering ga ik raden wie de mol is! zit er altijd naast haha!!!
Leuk ....... echt een super programma. Ben benieuwd waar ze nu naartoe gaan. (of is het al bekend?) Ik zit samen met manlief weer voor de buis! Bedankt voor de tip
Fantastich programma. Ik ga het ook zeker weer kijken. Moet alleen altijd zwemmen op donderdagavond. Dus zal wel op vrijdag via uitzendinggemist kijken.
Jippie, gaat het weer beginnen???????? Ik verheug me er nu al op; bedankt voor de tip idd (wat gek dat ik nog geen promo heb gezien op tv, wat een slechte zaak...)! xxx hypo
Kan iemand me uitleggen hoe dit gaat dan? Ik heb er wel eens een promo van gezien, maar dat was meestal als het al even bezig was, dus niet gekeken.
Het spel wordt gespeeld door 10 mensen, die allerlei opdrachten moeten doen om geld te verdienen. Onder die 10 is 1 mol, die de boel moet saboteren, zonder ontdekt te worden. Na elke ronde moeten de deelnemers een vragenlijst invullen over wie zij denken dat de mol is. Wie er het verst van af zit, valt af en moet het spel uit. Uiteindelijk blijven er in de finale 3 kandidaten over: de mol en 2 gewone kandidaten. Degene die raadt wie de mol is, wint. Als de mol niet geraden wordt, wint de mol. De winnaar krijgt de pot (het geld) mee naar huis. Tijdens het spel heeft elke kandidaat er natuurlijk baat bij dat anderen denken dat hij/zij de mol is, want zo kun je ervoor zorgen dat anderen helemaal mis zitten met hun verdenkingen, en dus afvallen (en jij in het spel blijft). Tegelijkertijd wil de mol zelf niet TE verdacht zijn, maar ook niet te ONverdacht, (want dat is ook weer verdacht). Oftewel: een leuk kat-en muisspel, waarbij je werkelijk alle acties twee kanten op kunt uitleggen en waarbij het elke keer een ware uitdaging is om de echte mol te vinden
SUPER!!! Ik neem 't op, want er komen vrienden van mijn man pokeren en dan versta ik er niks van... daarbij mijn man vind het ook leuk, dus dan kunnen we samen nog 'n keer kijken...
Ook hubbie en ik zitten vanavond voor de buis ! Ik vind het altijd een erg leuk programma en natuurlijk proberen te raden wie de mol is, al heb ik het meestal fout
Kan niet wachten tot het vanavond begint Denk trouwens dat het Manuel is ( de mol )... Waarom weet ik niet maar dat heb ik al vanaf het moment dat ik wist wie er mee gingen doen .. Ben benieuwd