Wat een onverwachte wending! Super leuk weer! Ik blijf bij Kim! Ze doet teveel haar best om verdacht te zijn en juist daardoor denk ik al vanaf de eerste uitzending dat zij de Mol is! Gelukkig deze keer maar 1 week wachten!
ja echt heel leuk he! niets is wat het lijkt haha! mijn vermoedens gaan nu ook uit naar Kim , maar toch ook blijf ik weer bij sanne... zul je zien dat ik helemaal verkeerd zit haha maar ja nog een paar afl en we weten het!!
Zoals Marco zingt, de meeste dromen zijn bedrog. Nu Arjen eruit is ga ik 100% op Kim zitten. Blijft 25% maar toch.
Maar ik dacht dat Arjen helemaal op Kim zat??? Dan is zij het toch niet??? Ik denk 1 van de heren en voornamelijk Erik, vraag me niet waarom.... Heb het toch nooit goed, hahaha.....
maar wie zegt dat arjen de waarheid sprak, misschien zat ie wel juist helemaal op erik of een ander... ik ben heel erg benieuwd, steeds als ik denk te weten wie verdacht is, ligt diegene er weer uit. ik hou er dus maar mee op te gokken wie de mol is en ga het gewoon kijken
Ik had zo gedacht Arjen! Maar niet dus Nu weet ik het niet meer... Donderdag maar weer kijken! ben echt heel benieuwd wie het is!
Nou ik moet zeggen dat ik ook steeds al frits verdenk.... Maar iedereen verklaart me voor gek.... we zullen zien
ik zit helemaal niet op frits zit op erik iemand had dit daar gepost weet niet of het zo is natuurlijk
ik weet het echt niet meer.... verdenk nu beide dames! maar ja 2 mollen kan natuurlijk niet! zin in morgen!!!!