Mijn back-up mol is eruit..Arjen..jammer... wel ontzettend stoer trouwens dat ie dan vorige week toch zijn scherm wilde zien! Mijn mol is dus sanne, maar begin te denken dat het too obvious is.......mja, we zullen zien he!!
Ja, maar Sanne... die verdenk ik ook. Alhoewel Erik nog steeds blijft staan als mijn eerste verdachte... (en hij zit er nog steeds in, haha: dat is me nog niet eerder gebeurd, dat mijn eerste verdachte er zo lang in zat ). Maar Sanne, die zei aan het begin dat ze zo verlegen is enzo, maar dat vind ik wel meevallen en volgens mij is zij gewoon een retegoeie actrice! Ik heb zo het vermoeden dat ze 't grootste deel van de tijd acteert...
Zo'n site hadden ze eerder al eens, maar was dat ook op .tk? Dat is namelijk een gratis gebeuren, kun je zo van alles aan sites openen enzo. Ik denk zelf dus dat dit een geintje is van iemand, want denk dat als het een officiele was, de hele pagina ingevuld zou zijn (zoals bij www.vanhiertotlisse.nl) en het gewoon een nederlands domein zou zijn...
ik weet het niet meer!!! Was er echt, echt van overtuigd dat Arjen de mol is... En nu? Pfff morgen maar weer extra goed op alles letten Ik vind Sanne er ook te dik bovenop liggen, misschien Kim?
Geen idee was een hersenspinsel die ik inmiddels heb uitgezocht... dat kasteel waar ze altijd aan het eind zitten staat in lisse dus helaas..
Mijn eerste vermoeden was Erik.. zit er nog steeds in.. maar baseer het nergens op.. De enige die ik niet verdenk is Kim.. dus als die het is val ik van mijn stoel hahaha
Sanne ziet er wel erg moe uit zeg. Vind het trouwens wel irritant dat Frits altijd moet herhalen wat je zegt. Geen "ja" of "nee", maar het altijd herhalen. Snap niet zo goed waarom hij dat doet.
erik eruit! jammer! ik vind sanne altijd zoooooo irri praten! maarre ben wel erg benieuwd naar de finale!!! KAN NIET WACHTEN!!!!
Erik eruit, geen verrassing, zei het al tegen mijn vriend. Nu afwachten wie de mol is. Kim?> Is erg op de achtergrond, maar heeft nog geen cent binnengebracht. Frits? > Werd in aflevering 3 door karel als DE MOL aangewezen Sanne? > mijn mol, maar misschien toch iets too obvious aan het mollen Spannend!