Moet je misschien een account hebben om erin te kunnen? En anders misschien: Wie is de Mol? > AVRO - Voor een breder beeld Dan helemaal rechts in het Japans staat forum, aanklikken, wie is....de mol forum.nl, scrollen naar plus/ketting tien theorie.
het is inmiddels gelukt! ik heb daar wel een account, en was ook aangemeld. maar pas toen ik me uitlogde kon ik op het forum....raar!
Ik weet heel zeker dat Kim de Mol is. Die kettingtheorie was niet de aanleiding, maar ook dat klinkt wel logisch. Ik heb van een aantal afleveringen bijgehouden wie er tijdens een opdracht iets goeds doet. Bv een koker vinden waar de anderen allemaal voorbij lopen. (dus iets wat een Mol nooit zou doen) Als je dan een lijstje maakt valt ineens op de Kim eigenlijk nooit iets goed doet. Ze draagt niets bij aan de opdrachten. Daarnaast viel me op dat Kim in een van de eerste afleveringen in de opdracht met de metro (kokers vinden) echt bovenop de laptop ging zitten die in de metro staat. Je zag de laptop echt bewegen, dus ze moet t gevoeld hebben. Toch deed ze net of ze t niet merkte en heeft Erik de laptop gevonden. Echt een ultieme Molactie vond ik dit. Ik weet t inmiddels zeker dus!
ja ik denk ook kim hoor ze zegt ook steeds dingen als : kennis is macht en nog meer van die KIM dingen
Het is weer donderdag!! Ik vind het wel jammer dat er nooit meer in de finale bekend wordt gemaakt wie het is, dan moeten we weer een week wachten...
Ja dus Sanne! Maar ja dat kan je weer op 2 manieren bedenken want ze kan ook De mol: Kim Pieters bedoelen ipv een komma (snap je het nog ) Ik gok op Sanne, zit ik al een tijd op, mijn man op Kim (en die heeft meestal gelijk hahaha )
ooow jullie kijken altijd samen? anders kijk je het vast! en kijk je morgen gewoon nog een keer!!! zie en ontdek je miss weer andere/nieuwe inzichten!
Op wie zat Frits de hele tijd dan? Want als Sanne niet de mol is ging zij vol op Kim en aangezien Sanne ook niet dom is had ik haar als winnaar gezien. Ik denk nog steeds Sanne. die kettingtheorie weet ik niet, niets is wat het lijkt en Kim kan zelf ook hebben bedacht om die ketting om te doen.