ben blij dat frits heeft gewonnen! met name Sanne vind ik zwaaaaaaaar irritant! daarom hoop ik ook op kim! maar ja ik weet het nu ff helemaal niet meer
Ik blijf bij Sanne en merk dat zeer veel mensen op haar zitten. Goed dat Frits de winnaar is. Wel erg irritant om nog een week te wachten om te horen wie de echte mol is.
Sanne ging vol op Kim (?), maar ze is ook dyslectisch (Ze heeft ook eens gezegd dat zij zo langzaam is met de test) Dus misschien ging Frits EN Sanne allebei voor Kim, en was Frits sneller klaar met de test Ik weet alleen niet zo goed op wie Frits nou zat... OF, Frits is de mol, en omdat Sanne vol op Kim zat, en Kim vol op Sanne, is er geen winnaar en is dus de Mol de winnaar Kim zat wel enorm veel met haar ketting te spelen (zie de ketting - tien theorie) Als je trouwens naar de gezichtsuitdrukkingen van beide dames keek in het voorstukje voor volgende keer, was het ook niet echt af te leiden. Sanne had echt zo'n manische glimlach: "Ik ben de mol" OF "Ik heb verloren en ben teleurgesteld en probeer het zo te verbergen". Kim had een beetje een neutraler gezicht, bijna sjaggie: "Ik ga de spanning opbouwen, hou m'n gezicht neutraal en op het moment supreme: "VOILAAAA ik ben de MOL " OF "Ik heb verloren en ben teleurgesteld en probeer het zo te verbergen". lol Ik hoop niet dat er twee mollen zijn, dat zou voor mij een beetje een anti-climax zijn... Ik HOOP dat het Sanne is, maar ik heb echt geen enkel idee, haha! Oh, beetje een wall of text, sorry
Ik zit al tijden op sanne, maar sinds gisteravond weet ik het niet meer. Kim heeft zich erg verdacht gemaakt gister. Eerst met de letteropdracht; ze deed erg haar best om van het woord tien iets met ts... te maken ("het wordt een japans woord"...sure kim) en met de ninja opdracht: maar blijven zeuren of frits dr kwam bevrijden zodat de pot niet beschermd werd...
Tja, vond Kim ook wel verdacht gisteren, maar was misschien ook een stunt om Frits op haar te krijgen. Ik denk zelf nog steeds Sanne, te meer omdat Frits op Kim zat en toch leek te gaan switchen... Enneh, Frits is het sowieso niet, want hij heeft het geld uit de pot gewonnen en er werd toch echt duidelijk gezegd dat een van de twee dames de Mol is.
Klopt, PJ zei voor mij staat de verliezer en de mol toen frits naast hem stond. Ik zit ook al tijden op sanne.... Ah we zullen zien volgende week he!
Ik ben echt zo benieuwd! Zou de eerste keer zijn dat ik goed zit Maar m;n man zei ook al: Sanne keek wel erg betrapt naar Kim, toen PJ dat zei. En hij vind dat Kim haar best deed niet heel teleurgesteld te kijken. Dat weet ik zelf dan niet zo goed, (ff terugkijken nog straks ).
ik kan helaas niet kijken morgen! (heb onverwacht een late dienst) JAMMER!!!! maarre ik denk ook Kim hoor!!!
Dat is balen. Ik ga morgenavond wel kijken, reken maar! Wel erg jammer dat we dan weer zolang moeten wachten voor de volgende serie weer begint.
Ik heb alleen seizoen 1 gemist dus die kan ik alsnog gaan kijken op dvd. Eens kijken waar ik die kan gaan scoren voor een leuk prijsje.
Joeeeehooooeee nog even volhouden meiden en dan is het zover!! Wijntje en toastjes heb ik al in huis gehaald