Van mij oo heel veel sterkte gewenst Mariek! On topic: Wat een super programma. Ik ben nog een echt leek-mol maar vind het nu al leuk! Op dit moment verdenk ik Kim. Maar als ik jullie verhalen zo lees moet ik toch maar wat beter op gaan letten. Elke donderdag om half 9 toch?
Hij probeerde wel de foto opdracht met Loretta te saborteren. Als Loretta niet had ingegrepen en haar zin er doorheen had geduwd dan was de opdracht zeker mislukt. Vond ik wel verdacht.
Ik up 'm ff en verdenk inmiddels ook Erik... (maar als het weer gaat zoals de afgelopen jaren, betekent dat juist dat hij het niet is, want ik heb het nog nooit goed gehad ). Maarreh, allemaal weer zin in vanavond? Heb vanmiddag aflevering 1 nog even hier op de laptop zitten kijken, (had de eerste 10 minuten gemist vorige week, omdat Thirza wakker werd ). Wij zitten ons er iig alweer op te verheugen
Klingel denk je Echt veel vriendinnen van mij verdenken haar, dus ik ga dan heel hard lachen 8) Ik denk Tim exit! Hij is mij TE met zijn aantekeningen en kladblokjes etc.....