Ik was ook helemaal in mijn nopjes toen hij vorige jaar in ene opdook in de vertrekhal bij de nieuwe groep.
Het was gewoon een cutie, en altijd zo vriendelijk, behulpzaam en sociaal. Ik kwam er dus pas in de 1 na laatste uitzending pas achter dat hij de Mol was en ik kon het nog niet geloven.
Op de een of andere manier heb ik iets met Soundos. Ik ken haar verder niet, maar ze heeft iets waarvan ik denk dat zij weleens de mol kan zijn.
Maar Jan zat op Art en als Jan eruit ligt is Art dan misschien toch niet de mol.................. Art is wel heel erg opvallend aan het mollen misschien dus gewoon te.
Zo jammer dat Jan eruit ligt, zo'n lekker ding. Ik verdenk nu op Art en Patrick. Is het niet opgevallen dat Art de enige blauwe regenjas droeg en de rest zwarte regenjack.....het doet me denken dat Art de mol is..... En bij de groepsfoto staat Art helemaal vooraan....
Bij Art ligt het er wel heel dik bovenop.. Maarja, wie weet is dat juist wel zijn strategie.. als je zo verdacht bent, verdenkt niemand je meer.. Ik blijf bij Patrick.. hoewel hij wel heeeeeel braaf was deze week..
Ik verdenk patrick ook vanaf het eerste moment. Ik weet niet waarom, maar ik vind hem een beetje gemaakt reageren op sommige momenten. Ik vind dat art te overduidelijk molt. Hij haalt zoveel streken uit, dat ik haast niet kan geloven dat hij de mol is.
Ik zou het echt stom vinden als Art de Mol blijkt te zijn! Het ligt er zooooo dik bovenop! Ik verdenk nog steeds Karin en Patrick. Karin kan gewoon toch niet zo dom zijn?! En Patrick is meer een onderbuik gevoel.