Art lijkt me ook niet omdat het gewoon te opvallend is.. Maar ga zo nog even terugkijken aangezien mijn man het gister in z´n hoofd haalde om om 20.35 binnen te stappen en te gaan lopen kleppen tegen me..
Vanaf aflevering 2 ben ik ervan overtuigd dat Patrick de mol is. Waarom? Omdat hij bij het introfilmpje als enige bij de close-up zijn mond open heeft en de rest niet. Ja ik weet het wazig gedacht maar ik zou niemand anders aan kunnen wijzen.
Jammer dat Jan eruit is.... Ik had gehoopt dat hij de Mol zou zijn haha.... Aangezien Jan, Art verdacht, denk ik dat Art ook niet de mol is, omdat Jan er toch uit moest. Dus ik weet het nu even niet meer. Misschien Karin wel..... Ben wel benieuwd.
ooooh daar is mijn man ook zo goed in! gelukkig niet bij widm, want dat kijkt hij zelf ook, maar wel bij andere dingen grrrr! haha
Ik heb elke 5 min een andere mol geloof ik, Ik vind Art té verdacht doen, die wilt gewoon de schijn opwekken dat hij de mol is (en dat doet hij erg goed), maar het ligt er net iets te dik op, dus Art is volgens mij niet de mol. Patrick reageert iedere keer zo enthousiast of teleurgesteld op iets en dan denk ik; dat kun je toch niet spelen...???? Karin gedraagt zich erg dom en het zou me verbazen als ze de mol is. Maargoed, dat kan beiden kanten op. Hebben jullie de reactie gezien van Soundos toen Jan eruit ging? Echt totaal GEEN reactie, geen verbazing etc, ze bleef gewoon voor zich uit staren... en de laatste aflevering ging ze niet mee het vee verjagen (en dus ook geen geld binnen brengen) en de aflevering daarvoor kon ze ook al niet over het touw heen? Hm... goeie molacties als je het mij vraagt. Over Anna heb ik ook twijfels. Dus op 1; Soundos en 2; Anna, de rest wisselt nog wel een beetje (en morgen denk ik er weer anders over haha). Tot zover mijn summiere beredenering
Soundos vind ik ook verdacht. Ik blijf eerst nog even bij mijn 1e mol Pepijn (gewoon op gevoel eigenlijk). Soundos heeft een goede tweede plek.
Ik ook Word steeds benieuwder wie het nu echt is...Mijn top 3 (50% kans dat de echte mol daartussen zit, hahaha) is nu: Anna, Karin, Art.
Maar nu heb ik weer een andere theorie (heb de laatste aflevering nog maar een keertje bekeken ), whahahaha. Karin zei dat ze op Jan zat, maar die is eruit omdat hij op Soundos zat, dus ik denk eigenlijk niet dat zij het is, hij was erg zeker van zijn zaak, heeft zelfs zijn jokers niet ingezet dus als hij voor Soundos is gegaan is zij het niet. Karin zat op Jan en de vorige keer op Horace, beiden zijn er nu uit...? Wel erg toevallig dat 'haar' mol er nu dus al twee keer uit is. En Art is uberhaupt niet te vertrouwen. he bah, kan dit niet uitstaan zeg, whahahaha. Mijn aangepaste top drie in willekeurige volgorde; Art, Karin, Patrick. Verdenkt iemand Pepijn of Anna?
Je krijgt geen goed beeld of Karin op meer dan 1 persoon heeft ingezet. Als haar mollen er steeds uitgaan dan klopt er iets niet.
ik blijf toch nog bij me eerste antwoord. Pepijn. Ook antwoord wat ik in de poll had ingevuld. Maar ben echt benieuwd
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, gaan we vanavond doen. Maar mijn Mol is nog Pepijn met als Karin een goede 2e.