Ik heb ook nog maar 1 serie van de Mol vanaf het begin goed gehad, alle anderen heb ik toch naast gezeten. Maar vaak komen mijn mollen wel tot de halve finale of de finale.
Ik zit vanaf aflevering 1 op Art en blijf ook bij Art.. Ik vond het zeer opvallend dat hij zo lachend Jan een schouder klop gaf toen Soundos een groen scherm kreeg.. nadien bleven alleen hij en Jan nog over.. maar hij kon het wel lachend doen, want de mol gaat er toch niet uit..
Ik zat te twijfelen tussen Jan en Art. Net de aflevering teruggezien, Jan ligt er uit (helaas!) dus is het Art voor mij nu.
Hij had ooit een shirt aan: niets is wat het lijkt. en wat betekent dat chines teken op dat rode shirt?
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk en ik vind Art ook wel verdacht de hele tijd maar is hij niet een beetje té verdacht? Het ligt zo ontzettend voor de hand, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Zou het dan toch Karin mijn back-up Mol zijn? Verspreking bij Wie is de Mol? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Maar dan is het nog steeds niet zeker dat ze de mol is.. wel dat ze dan in de finale is gekomen.. dus nr 1, 2 of mol... (zou het wel een 'stomme' mol vinden...)
Dat vond ik ook van Milouschka. Maar ze was het toch echt. Maar dan denk ik weer dat je alleen als Mol zijnde lang van te voren voor de hele periode de reis kan vastleggen omdat je precies weet wanneer je terug komt.
Alle kandidaten moeten die tijd boeken/vrij houden, want niemand weet van te voren hoe een spel gaat lopen..
Tijd vrijhouden dat snap ik maar ze laten toch niet 10 man een retourticket boeken waarvan ze van 7 mensen ze weer moeten omzetten.
Als het zoiets is zou Karin een echte slechte mol zijn.... Hoop dat ze de verliezer is van dit spel, dan zou het wel gaan kloppen...
Vind Karin ook al zo ontzettend irritant, ze doet (of is) zo dom! Van de ene kant moet ze de Mol wel zijn anders zou ze toch nooit zo ver zijn gekomen? Moet ook zeggen dat ik Art vorige week ook super irritant vond met die foto's maken!