Wie is de mol??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 078mama, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anna Drijver

2. Art Rooijakkers

3. Hanna Bervoets

4. Horace Cohen

5. Jan Kooijman

6. Karin de Groot

7. Miryanna van Reeden

8. Patrick Stoof

9. Pepijn Gunneweg

10. Soundos El Ahmadi

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Yes!!!!!:D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wow, wat een puzzelaars hier! Goed hoor!

Ik probeer het wel, maar vind ze nog allemaal verdacht, haha!

Vanavond weer, YES!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zou opzoek gaan naar een nieuwe mol, Noni ;)

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Op wie zat Pepijn nou??

6. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Karin toch?

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jammer dat Pepijn weg is...maar aan de andere kant, hij is mijn mol niet:p

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Mijn mol zit er nogsteeds in en ligt er niet na deze aflevering uit zoals hier eerder ergens gedacht werd :p

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zeg het jullie....ART is de mol :p:p

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    mee eens :D (totdat blijkt dat hij het toch niet is):p

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Pepijn zat op Karin zei ie. Niet zo gek want deze aflevering was ze ook weer de miepert van het stel hoor. Dat gezeik op die berg en in het water voerde ze ook al geen klap uit.

Soundos heeft vorige week punten gescoord bij mij maar vandaag vond ik weet ik het weer niet. Dat kokertje wat ze liet vallen, en op de berg was de de laatste. Maar ja, kan ook toeval zijn.

Dat geleur met die derde box (de kleinste maar even zwaar als de tweede) vond ik ook vreemd. Dat waren toch Art en Patrick, die vonden dat ze voor die derde moesten gaan? Toen hebben Pepijn en Anna ze nog 'ontmaskerd' en gezegd dat ze voor de tweede moesten blijven gaan.

Pfff... wat een k*tspel zeg :D:D

12. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    ;) ik denk eigenlijk dat Art de mol is, maar dan is het allemaal wel erg opvallend! Ze kunnen het nu allemaal wel zijn! Eigenlijk Karin ook, want normaal gesproken blijft iemand die boven de 40 is niet zolang in het spel...
    Ik wist wel zeker dat Pepijn het niet was, maar ja daar heb je niet zoveel aan :D

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Soundos heeft idd flink zitten mollen.
    Op het strand met het laten vallen van het kokertje van Pepijn maar ook van "ik blijf wel hier staan hoor om de kokertjes in ontvangst te nemen". Ja hoor Soundos lekker makkelijk en het is niet de eerste keer dat je je afzijdig houdt van een opdracht. En als laatste de berg afgaan omdat ze het o zo eng vond (wat voor haar misschien ook was) maar dat komt dan mooi uit en scheelt weer 200 euro in de pot.

Ik heb heel lang op Pepijn gezeten (figuurlijk dan :p) maar man wat heeft hij gewerkt gisteravond.

Viel jullie ook bij bij die koker opdracht dat Soundos bij niks zei aan aanwijzingen en dat juist Karin continu aan het helpen was.

Ik houd beide dames nog even scherp in de gaten.;)

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    dacht het al dat het niet pepijn is....

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.864
    5.135
    113
    Home
    patrick is mijn mol nu :p
    hij kijkt altijd hetzelfde bij een opdracht mond open en heel verbaasd
    en de rest vind ik te opvallend als mol

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hier ook nog steeds op Patrick..
    Vooral door zijn gezichtsuidrukking inderdaad. Hij doet zogenaamd verbaasd, zogenaamd verrast, zogenaamd teleurgesteld..

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is het jullie ook opgevallen dat Anna heel veel dingen dubbel zegt en dat er in de afleveringen symmetrie zit.:D

Denk maar aan de kamernummers 11 en 111, de twee 3en in de bus, rugnummer 11 in de bus, maar ook geit Tientien, maar ook zinnen uit het dagboek van de mol als nek aan nek, jij ziet jij, al met al, sowieso. En laat nu net in de voornaam Anna ook een mooie symmetrie zitten!
    Ook met de de Mastermind opdracht met de handdoeken wist ze het precies na 5x te raden (voorkennis?) is ook weer de helft van 10.
    Ook de woorden manana, manana en chop chop (als ik het goed schrijf ;))

De aanwijzing van de Roodshow was, 'ten eerste', en het is opvallend hoe vaak Anna als eerste wil/gaat. Zij gaat als eerste in de mandjesopdracht, zij mag als eerste een verhaal voorlezen in het theater, zij noemt zichzelf haantje de voorste, zij wordt als eerste ingetoetst bij de executie na de 2e test, ze komt als eerste aan bij het afrennen van de vulkaan enz.

Kunnen jullie de opdracht nog herinneren van het woordraden?
    Soundos zei in ene dat het 't woord executie moest zijn. Niemand luisterde want Pepijn en Art gingen voor het woord MOL. Moet je eens goed naar het uitdrukkingsloze gezicht van Anna kijken, ze geeft geen krimp en ook totaal niet na de opdracht van de kokertjes verzamelen uit het labyrint in zee van gisteren. Als PJ de kokertjes gaat tellen staat ze er erg ongeinteresseerd bij zelfs als iedereen juicht wanneer het er 9 blijken te zijn terwijl het er eigenlijk maar 8 1/2 waren.

Misschien moet ik mijn focus wat meer op Anna en Soundos gaan leggen i.p.v. Soundos en Karin.;)

Wat een gaaf spel is dit toch, jammer dat ze maar 1 seizoen per jaar maken.:(

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn mol is eruit. Jammer zeg! Moeilijk spel inderdaad. Ik ga nog even broeden, op wie ik nu ga zitten.

19. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk gevonden die aanwijzingen.

Maar... als Anna de mol is dan is ze niet zo goed bezig, want ze haalt het meeste geld van allemaal binnen in haar eentje.... ;)

20. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb al die tijd op art gezeten maar ik weet het nu niet meer haha het kan echt iedereen zijn

Deel Deze Pagina