Wow, wat een puzzelaars hier! Goed hoor! Ik probeer het wel, maar vind ze nog allemaal verdacht, haha! Vanavond weer, YES!
Mijn mol zit er nogsteeds in en ligt er niet na deze aflevering uit zoals hier eerder ergens gedacht werd
Pepijn zat op Karin zei ie. Niet zo gek want deze aflevering was ze ook weer de miepert van het stel hoor. Dat gezeik op die berg en in het water voerde ze ook al geen klap uit. Soundos heeft vorige week punten gescoord bij mij maar vandaag vond ik weet ik het weer niet. Dat kokertje wat ze liet vallen, en op de berg was de de laatste. Maar ja, kan ook toeval zijn. Dat geleur met die derde box (de kleinste maar even zwaar als de tweede) vond ik ook vreemd. Dat waren toch Art en Patrick, die vonden dat ze voor die derde moesten gaan? Toen hebben Pepijn en Anna ze nog 'ontmaskerd' en gezegd dat ze voor de tweede moesten blijven gaan. Pfff... wat een k*tspel zeg
ik denk eigenlijk dat Art de mol is, maar dan is het allemaal wel erg opvallend! Ze kunnen het nu allemaal wel zijn! Eigenlijk Karin ook, want normaal gesproken blijft iemand die boven de 40 is niet zolang in het spel... Ik wist wel zeker dat Pepijn het niet was, maar ja daar heb je niet zoveel aan
Soundos heeft idd flink zitten mollen. Op het strand met het laten vallen van het kokertje van Pepijn maar ook van "ik blijf wel hier staan hoor om de kokertjes in ontvangst te nemen". Ja hoor Soundos lekker makkelijk en het is niet de eerste keer dat je je afzijdig houdt van een opdracht. En als laatste de berg afgaan omdat ze het o zo eng vond (wat voor haar misschien ook was) maar dat komt dan mooi uit en scheelt weer 200 euro in de pot. Ik heb heel lang op Pepijn gezeten (figuurlijk dan ) maar man wat heeft hij gewerkt gisteravond. Viel jullie ook bij bij die koker opdracht dat Soundos bij niks zei aan aanwijzingen en dat juist Karin continu aan het helpen was. Ik houd beide dames nog even scherp in de gaten.
patrick is mijn mol nu hij kijkt altijd hetzelfde bij een opdracht mond open en heel verbaasd en de rest vind ik te opvallend als mol
Hier ook nog steeds op Patrick.. Vooral door zijn gezichtsuidrukking inderdaad. Hij doet zogenaamd verbaasd, zogenaamd verrast, zogenaamd teleurgesteld..
Is het jullie ook opgevallen dat Anna heel veel dingen dubbel zegt en dat er in de afleveringen symmetrie zit. Denk maar aan de kamernummers 11 en 111, de twee 3en in de bus, rugnummer 11 in de bus, maar ook geit Tientien, maar ook zinnen uit het dagboek van de mol als nek aan nek, jij ziet jij, al met al, sowieso. En laat nu net in de voornaam Anna ook een mooie symmetrie zitten! Ook met de de Mastermind opdracht met de handdoeken wist ze het precies na 5x te raden (voorkennis?) is ook weer de helft van 10. Ook de woorden manana, manana en chop chop (als ik het goed schrijf ) De aanwijzing van de Roodshow was, 'ten eerste', en het is opvallend hoe vaak Anna als eerste wil/gaat. Zij gaat als eerste in de mandjesopdracht, zij mag als eerste een verhaal voorlezen in het theater, zij noemt zichzelf haantje de voorste, zij wordt als eerste ingetoetst bij de executie na de 2e test, ze komt als eerste aan bij het afrennen van de vulkaan enz. Kunnen jullie de opdracht nog herinneren van het woordraden? Soundos zei in ene dat het 't woord executie moest zijn. Niemand luisterde want Pepijn en Art gingen voor het woord MOL. Moet je eens goed naar het uitdrukkingsloze gezicht van Anna kijken, ze geeft geen krimp en ook totaal niet na de opdracht van de kokertjes verzamelen uit het labyrint in zee van gisteren. Als PJ de kokertjes gaat tellen staat ze er erg ongeinteresseerd bij zelfs als iedereen juicht wanneer het er 9 blijken te zijn terwijl het er eigenlijk maar 8 1/2 waren. Misschien moet ik mijn focus wat meer op Anna en Soundos gaan leggen i.p.v. Soundos en Karin. Wat een gaaf spel is dit toch, jammer dat ze maar 1 seizoen per jaar maken.
Mijn mol is eruit. Jammer zeg! Moeilijk spel inderdaad. Ik ga nog even broeden, op wie ik nu ga zitten.
Leuk gevonden die aanwijzingen. Maar... als Anna de mol is dan is ze niet zo goed bezig, want ze haalt het meeste geld van allemaal binnen in haar eentje....