Over dat geld gesproken: doet de mol het eigenlijk goed? Weet iemand dat? Hoeveel zit er in de pot enis dat veel of weinig tov wat er verdient had kunnen worden???
Een Mol doet goed zijn/haar werk door zoveel opdrachten te laten mislukken en zo de pot zo laag mogelijk te houden. Alleen heb je als Mol niet op alles invloed. Ik weet niet hoeveel er verdiend had kunnen zijn nu maar soms roept PJ dat. Ik vind dat er best aardig wat geld in de pot zit, het is wel eens minder geweest.
Art heeft van alle kandidaten verreweg het minst individueel gezorgd voor geld. Patrick is een goede tweede. Als de mol dus iemand anders is dan is het eigenlijk niet eens zo leuk... (vind ik dan he) Zie ook Wie-is-de-Mol?-Blog
Wat ik opvallend vind is dat Karin altijd gekleed is op wat er staat te gebeuren. Goede wandelschoenen, een dikke trui, regenjas...noem maar op. Bij de kokeropdracht stond ze alles behalve te juichen toen het bedrag bekend werd gemaakt. Ze begon juist de discussie over wie hoeveel geld binnen had gebracht. En ze kan natuurlijk heel makkelijk mollen op grote hoogtes, Soundos heeft (zogenaamd) ook hoogtevrees, dus er wordt niet raar naar om gekeken. Als Anna de mol is word ik gek. Ben haar meer dan zat en hoop iedere aflevering weer dat ze er uit ligt! Pepijn was mijn favoriet
Dat schrijf ik toch ook dat er best wat geld in de pot zit omdat het wel eens wat jaartjes minder is geweest. Ik gok alleen dat er nog 3000 euro af gaat van de busopdracht.
Wat een strategie kan zijn: zelf wel geld binnen brengen, wat niet erg is als anderen dat niet doen Maar zoals gebruikelijk bij de mol, heb ik onderhand bij alle overblijvers wel argumenten waarom zij de mol zouden moeten zijn Hebben jullie gisteren de madiwodovrijdagshow gezien? Inge, Kim en Dennis zitten allemaal op Karin...
Nee heb ik niet gezien. Ik zou het wel leuk vinden als ze weer eens een serie maakten met onbekende NL-ers.
Yep, ook gezien! Maar weet je wat t is.......... Ik kijk ook regelmatig op de site van de Molloten, en daar staat bij ELKE kandidaat wel een enorme waslijst aan tips waarom diegene de Mol zou zijn. Dan weet je echt niet meer wie de Mol is!! Iedereen is verdacht. Moet er bij zeggen dat ik aan Soundos en Karin ook begin te twijfelen. Vooral Karin,veel te liefelijke moederrol, waardoor niemand haar verdenkt......
Ja, iedereen is gewoon verdacht... alhoewel ik vorig jaar wel echt Kim de Mol vond met die aanwijzingen allemaal erbij
Mijn eerste idee was altijd Ard, maar........... Ik heb net ook nog eens even op de molsite gekeken. Als ik dan de dagboeken van de mol lees vind ik die qua woordkeus wel bij Anna passen. Ik zat gisteren ook te bedenken dat het Anna wel eens zou kunnen zijn, omdat iedereen die haar 'maatje' wordt eruit gaat. Dat wil dus zeggen dat zij ze zo kan bespelen dat ze niet voor haar kiezen als mol en er dus uit gaan. Maar aan de andere kant vind ik de hoogtevrees van Karin ook erg verdacht. Wel het ravijn oversteken, maar niet een vulkaan op durven lopen, terwijl je daar niet eens de diepte in kijkt........ En bij de opdracht in zee geen enkele koker pakken is natuurlijk ook niet zo moeilijk, want niemand let op je.
Die was ook echt enorm duidelijk!!!! Die hanger van haar ketting in een plus vorm. Ik denk dat er dit jaar echt een schok door Nederland gaat als de Mol bekend is.
Ik vind het moeilijk dit keer... Vorige week zei Anna iets van: manjana, manjana. Dit kan ze ook zo verdraait hebben dat ze eigenlijk zegt: moljana, moljana alleen bijna niet hoorbaar.
Op precies 33:33 min. van de laatste uitzending laat Anna haar joker zien naast haar gezicht heel duidelijk het Mollogo. Weer die symetrie die ze er erg mooi in hebben gemonteerd.
Ow heej, dat is me helemaal niet opgevallen. Ik ken het mollogo ook eigenlijk niet zo goed, maar dat zou dan wel een duidelijke hint zijn. Het zal me in ieder geval niets verbazen als ze het is.