Nee hoor, je bent niet de enige Ik was echt helemaal gek van die serie toen in Portugal, met George als mol, en John en Prince en Karen ("dan doen jullie het maar zonder mol!" ) en Ellen en Hans enzo.
Dit is echt een onwijs goed programma. Hier blijven mijn man en ik voor thuis ! We kijken het nu een jaar of 3. Heb het nooit gezien zonder bekende nederlanders. Dit jaar denk ik dat Anna Drijver de mol is.
Kan niet wachten tot het weer begint. Ik heb vooraf nog geen voorkeur. De site widm, bekijk ik ook altijd, forum niet actief mee daar.
fantastisch programma! ik heb nu art gegokt, fijne vent trouwens, van cabarettrio ' rooyackers, kamps en kamps ' opvallend dat de meest onbekende mensen (voor ' ons ') geen stemmen krijgen denk dat we daar juist voor moeten oppassen!! molze allemaal!
Nog een paar uurtjes!! En ik bekijk ook alle fora hoor. Ik post er alleen nooit wat omdat die mensen echt mega diep gaan maar het is wel leuk.
Ik ga het ook kijken, voor het eerst. Dus, iemand nog tips waar ik op moet letten etc.? Ik hoorde altijd mensen er over praten, overal. Moet je net mij hebben, word ik stiknieuwsgierig. Maar ik wilde er niet halverwege invallen dus deze ga ik vanaf het begin volgen!
ik wist helemaal niet dat t kwam joh. helemaal blij nu. ben er zeker bij. nog geen voorkeur voor de mol maar ik ga uitgebreid zitten kijken en mee puzzelen. mijn man mag mooi vanavond voor de kids zorgen want mama is buiten dienst vanavond
Ik ben ook aan het kijken.. Mollenvangers hihi.. Op mijn werk (met z'n 40en van de afdeling gedragswetenschappers) doen we een pooltje hehe.. helemaal leuk.. Per week kunnen we op een nieuwe mol inzetten, maar als je wisselt van persoon moet je extra bijbetalen..
Vanavond heb ik dus voor het eerst gekeken, ik had op internet al een beetje gelezen wat het format is maar ik vind de informatie erg globaal. Ik mis natuurlijk de 'ervaring' uit de vorige afleveringen, maar misschien kunnen jullie me iets wijzer maken? Waar kan je bijvoorbeeld aan zien wanneer iemand de boel aan het flessen is? Ik bedoel, er zijn zóveel dingen waar het nu wel aan te zien kon zijn, eventueel.. misschien... Iemand die flabbergasted was van al het vuurwerk, iemand die alle mandjes voorbij liep, iemand die perse niks wilde zeggen. Gut ja zo heeft iedereen wel wat. Of ben ik nu een hele slechte mol-kijker/ontmaskeraar Ik las op een ander forum dat Art bijvoorbeeld een shirt aan had met een Chinees teken er op en dat hij een gebaar maakte met z'n vingers ergens op een foto ofzo. Zijn dat echt de dingen waar je als Mol-kijker op moet gaan letten om iemand aan te kunnen wijzen of zoek je dan te ver? Kortom, jullie zien wel, ik ben totaal onervaren maar ik vond het wel een hartstikke leuke aflevering en ik wil er graag meer over weten