Die man naast het scherm bedoel je. Ik zie de man met een dikke buik...wie heeft een dikke buik dus Patrick....grappig dat je 't pas opmerkt...
Neeeeheee Art MOET echt de mol zijn hoor, wil het voor het eerst eens een keer vanaf het begin goed hebben
sinds aflevering 1 verdenk ik nog steeds patrick. Ik kijk niet naar aanwijzingen, veel te lastig ik ga op mijn gevoel af en kijk een beetje naar reacties van de mollen op gebeurtenissen. Zodoende nog steeds patrick. Zou mooi zijn als hij de mol daadwerkelijk is dan heb ik het vanaf begin al goed! Karin verdenk ik niet. Pepijn had karin als mol volgens mij en die moest eruit, dus hij had het niet bij het juiste eind. ik vraag me alleen af waar anna op zat te azen. Wat een dillema's, ik kan niet wachten op de finale.
Hoeft niet persee natuurlijk stel dat ze allemaal op Art zouden zitten, dat valt natuurlijk de meest langzame kandidaat af OF ze zit wel op de goede mol maar wist van bepaalde vragen de antwoorden niet (persoonlijke dingen van de mol die je eigenlijk vaak niet kan weten) Maargoed het kan inderdaad zijn dat Art de mol niet is... Maar niet heus hahaha hij MOET de mol zijn, wil een keer de juiste mol hebben
Soundos is de mol meiden, hou maar op met puzzelen Kijk eens naar haar, ze doet echt helemaal niets en als ze wel wat doet om geld in de pot te krijgen, laat ze anderen het verprutsen. De belangrijkste recente aanwijzing vond ik de codes op de deuren van het verlaten ziekenhuis (laatste aflevering, waar anna eruit ging) Alle codes stonden voor een naam: AR7 (=Art) P@3k (=patrick) DR5ER (Drijver, Anna) etc. en SO12 = SO un dos (12 in het spaans) Soundos dus. Alle andere codes kwamen in beeld omdat er een kandidaat voor de deur stond. SO12 echter werd door de AVRO in beeld gebracht en wel 3x! 1x lang en 2 keer heel kort in die "tussenflitsjes" En de mol zoekt contact, wie zocht contact met patrick? Yep Soundos. En wat weet ze veel..."executie" in de 2e aflevering ofzo...yeah right. Ze vertrouwde erop dat Art zou mollen en dat deed hij. Hoe mooi kan je het hebben als mol. Dat geldt ook voor de opdracht met de planken. Hoe weet zij nou hoe dat moet, zo slim is ze volgens mijn niet. Oh ja en met die vuurtoren. Ze pakte de verrekijker van karin af, om tijd te rekken. Ze wist dat die vlag met 362 elk moment kon komen en dat mocht KArin natuurlijk niet direct zien...Patrick en Karin vervolgens druk bezig op het strand en wat doet Soundos...niks. Ja ja, Soundos is de mol
Soundos kan de mol toch niet zijn? Zij werd in één van de eerste afleveringen toch eigenlijk naar huis gestuurd (kreeg rood scherm) en dankzij Pepijn kon zij toen toch blijven? Of heb ik het mis....?
Nee, Soundos heeft nooit een rood scherm gehad. Pepijn mocht kiezen, en hij koos voor de groep. Degene die een rood scherm zou krijgen kreeg in plaats daarvan een groen scherm. Dat had dus Anna kunnen zijn, Art of wie dan ook. Toevallig kwam Soundos als laatste. De programmemakers hebben gewoon iedereen een groen scherm gegeven. Je theorie gaat dus niet op