Huh? De Mol zit toch juist altijd in de finale. De finale bestaat uit: de Mol, de winnaar en de verliezer. Ik was overtuigd van Karin, maar sinds vorige week zit ik voor 100% op Patrick! Zeker gezien zijn uitspraak in het bootje (zie bericht Senninha).
De mol is onderdeel van de finale en het spel maar geen deelnemer in de finale. Althans zo zie ik het!
ja, met het lezen van deze hints zeg ik ook patrick! Ik zat de hele tijd op art, maar hij is zoooooo overduidelijk aan het mollen dat het niet leuk meer is! Ik denk dat Art gewoon een vervelend ventje is en niet de mol. Ik hoop dat Karin gaat winnen en NIET de mol is! Vaak liggen de "ouderen" er het eerst uit, dus vind het heel knap van haar!!!
Mee eens Taliaa! Ik gun het haar ook wel. Want als ze de Mol niet is, dan heeft ze het echt fantastisch gespeeld!Al komt ze wel een tikje dom en naïef over.
Van mij mag karin ook winnen! ik vind het haar heel fanatiek en leuk in het spel. dus ik hoop ook dat karin winnen gaat! patrick vind ik inm ook heel verdacht als mol.
tja ik weet het niet, als patrick de mol was had hij kunnen mollen bij het vulkaanverhaal. Karin verstond toen iets niet goed en Patrick herhaalde het goede antwoord, als hij de mol was, was dat een ideale kans om een verkeerd antwoord door te geven. Ik vind Art nog steeds de mol. Zo overduidelijk is wel jammer, maar het is de enige die probeert geen geld te verdienen. Maar jah, je weet niet wat er nog komt. Misschien is geld verdienen nu een manier om vertrouwen te wekken en komt er in een van de volgende afleveringen een spel waarbij ze heel veel geld kunnen verliezen. Dan is vertrouwen wel handig.
Als je naar de individuele inbreng kijkt heeft Patrick nog net iets minder in de pot gebracht dan Art.
2 mollen zou ik echt stom vinden, ik ga dan waarschijnlijk nooit meer kijken.. Anyway.. ik ben dr klaar voor. Vanavond: man uit huis, kinderen naar bed, Ben en Jerry´s staat al koud. Laat maar komen!