Ja maar soms kunnen ze net 1 vraag fout hebben beantwoord of iets langzamer over de test gedaan hebben en dan wint alsnog die ander terwijl ze op dezelfde zaten.
Maar ja, maybe heeft Art wel de vragen sneller geantwoord dan Soundos en is Patrick toch de mol..naja ik blijf bij Art Wat blijft het toch een mooi programma!
De ontknoping is elk jaar toch een week later pas? Samen met de terugkijk-aflevering? Ik was in ieder geval niet verbaasd over deze cliffhanger! Ben trouwens blij dat Karin niet de mol is, vond haar sowieso al niet leuk en vond haar erg 'dom' doen tijdens WIDM. Het lag er zo dik bovenop dat als zij 't wel was geweest, ik 't erg jammer had gevonden. Een paar jaar geleden was er ook eens zo'n mol, erg irritant.
Ik denk dat Art de mol is en Patrick dus de winnaar. Heb eerst op Art gezeten, daar weer vanaf gestapt, maar nu kom ik toch op hem terug. Vond het ook een beetje verdacht dat hij de vraag over het kamernummer beantwoordde met zijn eigen kamernummer: ik bedoel, dat je dat van een ander niet meer weet, snap ik nog wel, maar je eigen nummer onthou je wel toch?
Maar Miryanne zei toch in dat stukje tussen door dat patrick op kamer 11 zat? Maar Art vulde daar 6 in?! Maar ja je weet niet wat Soundos heeft ingevuld daar toch? Of had zij 11 gedaan? We zien het volgende week!
Ja, Miryanne zei idd dat Patrick in 11 zat en Art zat in 6, zei Soundos daar in dat stukje. Soundos heeft die vraag wel goed beantwoord, denk ik, die zat enorm te stampen. Dus, volgens mij was dat een hint dat Art de mol is
Maar Patrick bleef wel enorm doods kijken toen bekend werd dat Soundos niet de mol is en niet de winnaar. Als hij niet de mol is, heeft hij net te horen gekregen dat hij duizenden euro's gewonnen heeft toch? Bij Art gebeurde er van alles in zijn gezicht. Dat kan betekenen 'iedereen weet dat ik het ben' of 'yesss, ik had het GOED' hahaha. Ik zit al vanaf het begin op Patrick en ik moet daar nu wel bij blijven. Hoewel ik wel aan het twijfelen ben gebracht. Ik zei net hier, eigenlijk te stom voor woorden...er zijn nog maar twee over en toch weten we niet wie het is hahaha.
Art blijft mijn mol! Ooooh zal ik het nu eindelijk eens vanaf het begin goed hebben?! *duim duim duim*
Gelukkig heb ik me nav de testvragen theorie al kunnen voorbereiden op het vertrek van Karin. Dus het kwam niet als een schok. Wel chapeau voor haar, meestal komen de 'oudjes' niet zo ver. Die cliffhanger was niet zo bijzonder idd. Zo gaat het elk jaar. Behalve dat nu eens de verliezer werd genoemd. Heb zin in volgende week. Lekker alle mollen streken bekijken. Ik gok dat Patrick de mol is, dat kan nu niet anders nu ik uit mijn Karin tunnel ben.
Maar Soundos zat ook op patrick en Art ook heeft zij dan vragen fout beantwoord?? Die Art wel goed had misschien?? Patrick zat op Art...... Whaaaaaa je kan wel gek worden zo
En nog steeds zit mijn mol erin! patrick! Ben zo trots dat ik em vanaf afl 1 al blijf verdenken! zin in volgende week!
Ja, ja, mijn mol Patrick zit er nog steeds in! Ga ik het dan eindelijk- na al die jaren- eens goed hebben?
va afl 3 heb ik een moltunnelvisie op Art....(heb het al 3 seizoenen goed geahad...ben benieuwd dit jaar)