weet iemand of we dan ws aan het begin van de aflevering weten wie de mol is of aan het eind, hoe was dat vorige keren? ik kan helemaal niet zo tegen die spanning, wordt ik zelf helemaal zenuwachtig van hahaha
Ze beginnen waarschijnlijk met een kleine terugblik van de vorige aflevering en daarna wordt er door de andere kandidaten gespeculeerd/met elkaar gepraat wie het zou kunnen zijn met vervolgens de ontknoping, gevolgd door alle hints die we hadden kunnen zien.
Ik ben ook erg benieuwd! Als Art de mol is, heb ik het voor het allereerst een keer goed! Alle andere serires zal ik er naast, dus ben errug nieuwsgierig Ben vanaf het begin overtuigd geweest, behalve de laatste aflevering, toen was-ie zo 'eerlijk' en fanatiek! En dat contact opnemen van de mol dan bij Patrick? Maar dan, niets is wat het lijkt Ik zit donderdag om 20:15 startklaar
Hebben jullie die voorstukjes gezien?? Dan zie je Patrick wel op een stoel zitten maar Art niet,zou dat dan het stukje zijn dat de Mol zich bekend maakt? Of hebben ze dat allemaal wat door elkaar heen gezet zodat niemand het meer weet??
Hoera!! St Patricksday is aangebroken!! Vanavond weten we het zeker!! (Of weten we het nu eigenlijk al wel. *gniffel*)
Haha ik weet het niet of we het moeten geloven wat er in de Lounge staat daarover diegene die het gevonden heeft. Als je het zelf kan aanpassen kan het natuurlijk ook een grap zijn?! Denk dat we gewoon tot vanavond moeten wachten
Denk dat ze dat idd lekker door elkaar gehusseld hebben. Ik heb dr zin in vanavond, kijk er echt al een week naar uit! Mijn man verklaard me voor gek,maar die kijkt vanavond ook mee. Gisteren zei hij tegen me:"Zullen we morgen eens kijken of Patrick de Mol is" Dus ik zeg:"Hoezo?" Ja zegt ie "das mijn Mol." Hij kijkt t nooit heel aandachtig dus ik dacht nog dat ie echt een beetje mee had gepuzzeld. Dus vraag ik: "Sinds wanneer?" Zegt ie met een lach: "Sinds vorige week." DUHHHHH, slimmerd, zo ken ik t ook, 50-50 kans. HAHAHAHAHAHAH.
ja vanavond de ontknoping! ben zo benieuwd wie de mol nu is! ik denk nog steeds Patrick nl maar vanavond zullen we hier zien! van de vorige keren weet ik nog dat de mol vrij snel in het begin al "bekend" dus hopelijk vanaaf ook! vanaf 20:30 uur voor de Buis dus haha.
ik zit al vanaf het begin op patrick ben dus ook 1 van de 22 stemmen hahaha en ik hoop zo dat ik gelijk heb, zo echt hilarisch zijn...de mol heeft 3kwart van het programma de pot gehad hahahhaha
Maar die is naar Soundos gegaan en toen is de pot geteld en er miste maar 600 euro geloof ik. Er kan hooguit nog 3000 euro uit gaan als de Mol in de winnende bus zat.
ja da snap ik, maar dan is het toch makkelijk te geloven dat patrick die 600 euro heeft kwijt gemaakt
Vanavond tussen half 9 en half 10 golft er een "OOOOOHHHHH!!!" door heel Nederland! Iedereen in de ban van de Mol.....
Denk ook dat het goed bekeken wordt vanavond. Ben ook blij als het klaar is want op het Molforum was er echt gezeik, zo kinderachtig niet normaal.:x Nog minder dan een uur te gaan.
idd hoef ik ook niet meer te kijken hahaha Als de hond gelijk krijgt, dan zetten we deze hond ook in bij het volgende EK en WK voetballen!!! Mijn konijn zegt ook Patrick trouwens haha