Wie is de mol??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 078mama, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anna Drijver

2. Art Rooijakkers

3. Hanna Bervoets

4. Horace Cohen

5. Jan Kooijman

6. Karin de Groot

7. Miryanna van Reeden

8. Patrick Stoof

9. Pepijn Gunneweg

10. Soundos El Ahmadi

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag op uitzending gemist gekeken; en direct dacht ik dat Karin de mol was. Zij is zeker weten veeeeel slimmer en gestrucureerder dan dat ze zich voordoet. Echt, ik zet al mijn punten in op haar.

2. krumeltje ik ben het met je eens!! was ook mijn gedachte

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik heb op Horace Cohen gestemd, geen idee waarom, ik verdenk iedere week een ander.
    Maar oh, wat ben ik blij dat het weer is begonnen!!!
    Ik zou het zelf nooit kunnen, maar het is geweldig om naar te kijken.
    Ik kijk ook op de site van wie is de mol, en dan doe ik ook iedere week de test, hihihi....
    Op het forum moet ik eigenlijk eens wat vaker kijken, om theorietjes te lezen...
    Gisteren nog geen hints kunnen ontdekken...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, maar dat bedoel ik juist: als Soundos de mol is, moeste r juist geen geld in de pot en was dat laatste lege mandje dus juist hardstikke mooi. Ze liep wel erg van: alleen nog maar geld, voor mij niks meer, maar dat maakt voor de mol natuurlijk helemaal niet uit.
    Bovendien: Pepijn wist idd niet wij hij ging redden, maar de spelleiding heeft natuurlijk wel regie over die groene en rode schermen. Dus dan geef je de mol een rood scherm, als je weet dat Pepijn de boel gered heeft, is zij niet verdacht, want in principe vloog ze er toch uit, maar ze blijft er toch in, dankzij Pepijn...

Als alles nomaal was gegaan, zou Pieter Jan toch gezegd hebben, toen er gevraagd werd 'wie dan'? Dat dat Soundos was. Dat was niet zo mysterieus toch? Maar blijkbaar is dat het wel...

Dus ik vind het verdacht :)

5. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Waarom vloog ze er in principe uit? Dat weet je toch helemaal niet? Op het laatst was het niet duidelijk wie hij gered heeft, dus ook niet of Soundos het minst aantal vragen goed had.

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo bedoelde ze het ook niet volgens mij. Ik denk dat zij bedoelde dat de regie expres Soundos als laatste het scherm liet zien zodat ze op sommige kijkers of kandidaten juist niet meer verdacht over zou komen (terwijl ze volgens die theorie dus wel de mol zou zijn).

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    jaa ik kijk ook!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Helemaal mee eens!:D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dit viel mij ook nog op:

Ook zei Pepijn op 3.58 min van de 1e aflevering. "Er is iets wat ik niet heb gezien".
    Zegt hij dat omdat hij vermoedt dat hij iets over het hoofd heeft gezien of bedoelt hij het als Mol?
    Want als Mol zijnde kan dat kloppen.
    De Mol zat in de bus, maar als Pepijn de Mol is dan kan hij zichzelf nooit in de bus hebben zien zitten.:D

10. raspberry

Soundos kreeg een rood scherm hoor... :) Maar werd dus gered omdat Pepijn had gezegd dat hij idd iedereen meenam naar de volgende aflevering.
    Als ik spelleiding zou zijn, had ik gedacht: mooi, geven we de mol een rood scherm, Pepijn red toch wel, en voila: de mol lekker niet verdacht.
    Bovendien vond ik Soundos de hele aflevering erg onnozel enzo doen. Beetje Milouschka-stijl...

(Maar goed, zo is er van iedereen wat te zeggen :D)

11. raspberry

Haha, idd... dat zou wel eens heel dubbelzinnig kunnen zijn. Of gewoon een slimme kandidaat die het spel snapt en snapt dat die simpele vragen nooit konden zijn waar het om draaide...
    Alhoewel Miryanna volgens mij ook iets in die trant heeft geroepen, van: dit is te simpel, dit kan het niet zijn...

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    soundos heeft geen rood scherm gehad toch? dat werd gesuggereerd, maar ik heb geen rood scherm gezien? (of wel? en ben ik nog enigszins dement;))

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niemand heeft een rood scherm gehad.
    Pepijn werd voor de executie bij PJ geroepen omdat hij een vrijstelling had + 1.
    Hij mocht kiezen of iedereen mee naar de volgende ronde of 1 iemand met een rood scherm en dus naar huis.
    Hij koos voor het eerste.
    Dus voor het zelfde geldt had iemand die al eerder een groen scherm had gekregen een rood scherm gehad als Pepijn anders had besloten.

14. raspberry

Nou ga ik ook twijfelen... ik meen me toch dat rode scherm te herinneren...
    Ach nee, idd, alleen Soundos was nog over, maar die heeft idd geen rood scherm gehad.
    Nou, dat wakkert mijn theorie alleen maar aan :D Soundos lag er niet uit, maar iemand anders!!! :D

15. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Wat is het weer spannend!!!:-D:-D
    Heb nog geen idee wie de mol kan zijn maar ben ook al druk op internet aan het kijken naar molacties enzo...

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    dit dacht ik ook. ik heb ook op karin ingezet dus ;)

17. raspberry

Hmm, ik ken wel wat programma's van Karin en ik vind haar wel overkomen zoals ze in die programma;s ook overkomt: toch een beetje dommig/onhandig/hoe-moet-je-dat-nou-verwoorden... :D
    Maar dat is misschien juist een goede dekmantel...

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    toen ik haar voor t eerst bezig zag in dit programma zij ik meteen al. zij is t:D nu heb ik er tot nu toe steeds wel goed naast gezeten maar heb zon onderbuik gevoel:D

maar we gaan t merken. ze heeft wel al 2 domme fouten op haar naam staan ;) en we hebben net afl 1 gehad

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Milouschka (of hoe je het ook mag schrijven ;)) was ook zo'n domme kandidaat waarvan iedereen dacht dat kan nooit de Mol zijn.
    Nou en of ze het was.:p

20. raspberry

Ja, maa dan vind ik Soundos dus ook wel een goeie kandidaat met die dekmantel :D

Deel Deze Pagina