Over 9 weken zullen we het weten. Of eerder als ze er vlot uitvliegt. Ik zou best aan zo'n programma willen meewerken achter de schermen.
Haha hier nog een theorie het is Pepijn Gunneweg! Want de foto waar ze allemaal op staan bij de serie zie je een bord met een pistool met een rode balk erdoor heen pistool = gun en verboden dus weg haha dus.............. en dit is de theorie gewoon sorry de mol is nu bekend
Ik heb een nieuwe theorie! Als Art in de bus stapt zie je de voeten en slippers van Jan en niet van Art instappen. Met andere woorden als Art instapt doet de mol (Jan) dat ook! Daarnaast is Jan prive gezien alles behalve de rustig jongen die we nu zien en elke mol heeft als strategie eerst op de vlakte te beginnen.
Wat ik nu vooral gezien heb, is dat Jan een lichte borek draagt en volgens mij zijn zijn groene slippers ook niet zo felgroen als die slippers die in beeld zijn als Art instapt. Ik heb verder nog geen shot gezien waarin zijn slippers in beeld zijn, maar de te lange donkere spijkerbroek die boven die groene slippers gedragen wordt, is wel de zijne... Dus denk dat die slippers toch van Art zelf zijn. Maar... als Horace in de bus is, is er op een gegeven moment een shot waar je iemand ziet met een lichte pet op met wat groene accenten, en BLOND haar! Hij benoemt ook dat hij iemand met een pruik meent te zien, en aangezien El Salvadorianen niet blond zijn en de hele bus wel bestaat uit El Salvadorianen, moet dat volgens mij de mol zijn... Volgens mij helaas wel met een pruik op, want Art z'n blonde haar is korter dan wat je daar ziet... Ik ga de komende uitzendingen dus letten op dat petje
Jeetje, ik heb vorige week donderdag echt zitten slapen als ik het zo lees, want al die details ontgaan mij dus volledig.. Ik als er donderdag nog aan toe kom, ga ik echt met mijn neus tegen de tv zitten.
Haha, ik zit nu uitzending gemist te kijken en te letten op een aantal dingen die anderen roepen hoor Dat zie ik ook echt niet donderdagsavonds op de bank
aflevering 1 of opdracht 1 heet kleur bekennen als het filmpje van anna komt laten ze een stukje zien van komt een vrouw bij de dokter waarin ze aan het schilderen is en hij haar picasso noemt oid.... of moeten we letten op de kleur groen van de mol het bandje van de pet van die met die pruik op was volgens mij ook groen of was het gewoon de vuurwerk opdracht en draai ik door
Rozemarijke, Jan heeft groene havaianas aan als ze met zijn tienen staan te wachten op Pieter Jan. Dit zijn naar mijn idee ook de slippers die instappen. Ik kan het nu niet controleren omdat ik niet thuis ben maar ik weet het eigenlijk wel zeker. De broek is inderdaad anders maar dat lijkt me wel logisch voor Wie is de Mol? Wat denk jij?
Naar mijn idee waren Jan zijn slippers minder fel van kleur dan de slippers die instappen. Ik zie later Art wel met die te lange broek steeds, maar krijg steeds net niet genoeg zicht op de kleur van zijn slippers, (je kunt nog wel zien dat ook hij slippers aanheeft, maar dat heeft iedere kandidaat bij de busopdracht). Met de titel kleur bekennen en dat groene aan het petje van die persoon met pruik in de bus, denk ik echter wel dat het een hint is. Maar of die dan naar Jan of Art verwijst???? Ik zou denken dat het iig niet des mols is om het antwoord in aflevering 1 al helemaal weg te geven Dus ik ga dat petje en groen maar eens in de gaten houden. Weet trouwens iemand al wat dat teken op Art z'n shirt betekende? Was dat toevallig soms chinees voor groen, (en dan lekker op een knalrood shirt? Het zag er iig wel enorm nieuw uit....) En later heeft hij ook alweer zo'n knalshirt aan, supergeel... Zou daar ook iets mee zijn? Och my.... ik zit er iig alweer helemaal in
Ik las ergens anders dat in de bus drie personen een shirt dragen waar een rugnummer op staat. Dat zou ook nog iets kunnen betekenen..
@rozemarijke dat teken op zijn shirt betekende volgens mij sake als in de drank. Op het gele shirt staat: geloof niet alles wat je denkt