Wie volgt ook deze serie? Heb net op het puntje van mijn stoel gezeten een uur lang, damn wat een spannende uitzending en wat een goed begin van weer een nieuwe reeks, geweldig! Dames, kijk mee, lees mee, schrijf mee hier!
Ja, ik kwam er toevallig achter dat de nieuwe afleveringen (eindelijk) weer begonnen zijn! Heerlijke serie, ik keek em vorig seizoen ook met veel plezier. Ik zat echt op de rand van de bank toen hij dat gif in moest spuiten...
Pffff, echt spannend! Ik ben blij dat de nieuwe afleveringen zijn begonnen..... Ik volg het en als ik niet kan kijken dan neem ik het op!
Wat spannend he! Ik ben ook blij dat het weer begonnen is! En het leuke is er komt hierna nog een seizoen.
Oh echt?! Super! En sorry ik moet het hier even schrijven: ben een rasechte maastrichtse en zoooooo trots op die mooie stad met die geweldige serie
Haha ja goed he, hier ook klotsende oksels en vlekken in mijn nek van de spanning! Zei nog tegen mijn man: hoe krijgen ze het verzonnen?! Verheug me alweer op volgende week!
Jaaaaa, eindelijk weer een aflevering. Wat was het spannend. Heb op het puntje van de bank gezeten heel de tijd. Heb nu al zin in de volgende aflevering.
Ik heb zojuist gekeken via uitzending gemist.. goed!! Ik had wel het vermoeden dat de semtex in het motorpak zat, al toen hij het aantrok en natuurlijk helemaal toen de hond de eerste keer blafte bij hem. Maar verder, top aflevering! Ik vraag me af in hoeverre ze nog terug gaan komen op Daan Vos, of dat nu alles is afgehandeld op de 4 miljoen na..
Goed dat ik dat hier zie zeg! Ga ik me straks eens even lekker amuseren met die eerste aflevering weer Ik hoop dat er nog een keer een flikkendag in maastricht komt!!
Supergoeie serie, zelfs hubbie komt hier speciaal voor in de kamer zitten en blijft er ook echt voor zitten.. Elke vrijdagavond na GTST gelijk zappen naar 1 en er echt goed voor gaan zitten. Ben benieuwd of Wolfs en Eva wellicht nog ns wat met elkaar krijgen
Ja daar ben ik ook benieuwd voor. Maar ach, ze moeten natuurlijk nog wat bewaren voor het nieuwe seizoen