Wow. Ik kijk ook altijd en dacht laatst misschien toch paul. Maar nu weet ik het zeker. Het is Inge. Gaaf. Weet je ook welk gebaar ze volgende week moet maken? Kan niet wachten.
http://vitaal.denhaag.org/gebarenfabriek/alfabet/alfabet.html Hier kan je zien wat de o moet zijn. Ik blijf toch stug bij Eva. Ik twijfel wel heel erg, maar het was mijn eerste ingeving en daar blijf ik bij! Maar ik geef toe, Inge is een goede tweede. Grts, Maartje
ik ben een erg mol fan. ik vond het donderdag ook echt niet leuk dat er geen exit was. ik heb elke keer stug vool gehouden dat paul de mol was maar je kunt er nu natuurlijk niet meer onderuit dat inge de mol is. ik hoop wel dat er nog een beetje spanning in komt te zitten. ik heb ook erg zin in donderdag om het te kijken
Ja, overtuigd Inge is de MOL! Er is ook tot twee keer toe iets met handen geweest: Geef Karel de hand! Geef elkaar de hand! Paul zei het nog, er moet iets met die handen zijn! En tadaaaaaaaaaah...gebarentaal!
Renate Hebben jullie haar travelprogramma al gezien? daar ging ze van een 1000 m hoge berg met gezicht naar beneden van een kabelbaan en bij de mol volledig in tranen omdat ze niet durfte te abseilen. Was nog niet helemaal overtuigt dus had hier nog niks neergezet maar nu weet ik het bijna zeker!
Dat is een leuke theorie loeki, Daar had ik nog niet aan gedacht. Liz 1: moet je even terug bladeren in dit topic, daar staat het over de gebaren van inge.
Ze hebben ieder jaar een andere twist aan het einde en dan nogmaals mijn vraag WAT DOET SANDER IN DE VOLGENDE AFLEVERING?
Misschien komt sander even terug om de anderen in de war te brengen. Het kan geen mol zijn, want dat zou niet kloppen. Anders weet ik het ook niet,
Ik heb dat ook al eerder genoemd van misschien zijn er wel twee mollen. Ik blijf nog steeds bij renate, maar mijn eventueel tweede mol zou inge zijn. Vorige aflevering werd er toch op het eind door karel gezegt: Het kan ook anders! Gooi die letters door elkaar en je weet dat Sander terug komt. Maar wat hij nu komt doen......donderdag dus weer voor de buis Kwebbel