Silvie....dat denken we. Maar wat hij dan komt doen? Misschien komt hij wel vertellen dat er twee mollen zijn. Kwebbel
Ik denk dat die jongen(weet zijn naam even niet) de mol. Omdat hij een tijd terug een rood scherm had, En toch in dezelfde aflevering terug in het spel was. Dus zijn mede kandidaten verdenken hem nu natuurlijk ook niet omdat hij er toen uit moest. Nog even en we zullen het weten hihihi
Nou als Paul de mol is vind ik er geen reet aan, die heeft toch helemaal niet zoveel gedaan in de serie! Is maar een beetje een stil mannetje en heeft niet zo heel veel fouten gemaakt of stomme dingen gedaan, of heb ik het nu helemaal verkeerd!
Ik snap er gewoon niets meer van, dat de naam SANDER en ANDERS een anagram van elkaar zijn had ik ook gezien, maar ik kan daar niets mee. Paul vertrouw ik ook niet helemaal. Twee jaar geleden kwam Gijs ook terug in het spel, maar dat was nadat er iemand anders om gezondheidsredenen af gevallen was geloof ik. Paul zou een perfecte mol zijn en hij zet ons dan mooi op het verkeerde been
Maar Paul heeft toch helemaal niet zulke rare dingen gedaan, buiten de opdrachten die hij heeft gekregen!? Net als Eva trouwens! Kijk, Inge & Renate zijn gewoon irritant en hebben hier en daar wel een steekje laten vallen! Maar van die andere twee zou ik het dus echt niet leuk vinden hè, dan is het hun wel erg makkelijk gemaakt zeg!
Ja, ik kan het niet verklaren, vertrouw die glimlach gewoon niet en de mol is wel vaker de minst voor de hand liggende kandidaat geweest. Ik blijf bij Inge, maar Paul speelt een vuil spelletje denk ik.
Wat ik ook wel verdacht vind van Inge, is dat ze twee keer is gezien bij dat liftspelletje! 1 keer op de 9e etage 1 keer op de 11e etage 9e letter van het alfabet is de i 11e letter van het alfabet is de k Dat zou kunnen wijzen naar "Ik ben de mol"! (P.s. die uitleg heb ik nie van mezelf hoor)
Ik heb ook gezegd dat ik de uitleg niet van mezelf heb en deze komt idd van Widm-forum! Dat er iets met die liften was wist ik wel, maar kon het niet helemaal plaatsen, ben er toen op dat forum achter gekomen!
Spannend hoor wie nu de mol is maar mijn gevoel zegt Inge dus daar blijf ik bij. Ik kan niet wachten tot het weer Donderdag is want ik vind het nu wel erg spannend worden. Wat goed al die aanwijzingen en ik let ook goed op tijdens de uitzending maar op deze aanwijzingen kom ik niet hoor. Doei Teddy een Mol fan.