Renate is de mol denk ik niet (dacht het wel vanaf het begin, maar nu niet meer), omdat Dick Jol volledig voor haar ging en hij is er sowieso uit en toen je bij de aftiteling hem zag staren naar het schermpje waar ze de mol kregen te zien, was hij helemaal verbaasd en van goed gespeeld zeg! Hij had ook gezegd als Renate het niet is maar 1 van de andere 3 dan is het echt fantastisch gespeeld door de mol en ik vond hem er heel verrast uitzien hoor (en toneel spelen kan hij totaal niet dus...)! Ook zei Karel, volgende keer zien jullie de mol en krijgen jullie ook te zien dat jullie dat al vanaf het begin af aan konden weten, bedoeld hij daar die handen van Inge mee?!? Ik denk nog steeds Inge en dan zou Paul de winnaar zijn, of er twee verliezers zijn of twee mollen dat weet ik niet! Wel lijkt het me leuk als het een totaal andere wending zou krijgen, die we dus echt niet hadden verwacht, maar goed nog twee weken wachten dus...
Ja op de site staat duidelijk dat Renate de mol is.. Weet het nou ook niet meer.. We moeten maar afwachten. Groetjes Kalush
en dan zou karel ook een mol zijn? deze geloof ik dus niet. Als je het hele forum leest zitten er voor iedereen wwel aanwijzingen in dat die de mol kunnen zijn. zelfs op de homepage
hahahaha Nou inderdaad! Dat kan je toch niet maken! En waarvoor?!?! Voetbal en schaatsen! Doe dat lekker op een andere zender!
Laat ze lekker op een andere dag voetballen en schaatsen .. kan toch ook op vrijdag Fijn zo´n tv gids Micha