Op shownieuws volgens mij was er wat en Inge was ook uitgenodigd ging over kleding. Daar werdt door de verslagever gevraagd of zei DE MOL is maar ze zei van ik mag hier nog geen uitspraak over doen. Toen vroeg de verslagever of er 2 MOLLEN zijn. Inge zei toen van NEE er zijn geen 2 MOLLEN. Hebben jullie dit ook gezien dinsdag of woensdag avond was het?
hai meiden, ik ben ervan overtuigd dat ik weet wie de mol is... heb us wat gegoogeld... Weet niet of het al is gezegd in de vorige 25 pag. want die heb ik niet gelezen, maar is het jullie opgevallen dat inge aan het begin van de afleveringen, op de groepsfoto's, een handgebaar maakt?
Ja dat krijg je met wisselende diensten. Moeten de dames maar even niet gaan bevallen En anders zeg ik gewoon blijven zuchten.... Ik neem het op en als ik thuis kom ga ik direct kijken. Of als het rustig is op de afdeling zit ik daar vast voor de buis. Kwebbel
Nieuwe persentator 'Wie is de Mol?' * Pieter Jan Hagens gaat 'Wie is de mol?' presenteren. Hij volgt Karel van de Graaf op, die van de AVRO een nieuw tv-programma krijgt. Hagens zit nu op Radio 1 met 'Hagens op de middag'. Dus we krijgen iig volgend jaar een nieuwe serie