Ja maar dan moet je nog wel tot halverwege de uitzending wachten want dan rekken ze het nog even extra op hihi
Dat hou ik denk ik nog wel vol .. haha .. Hebben nu al zolang gewacht ... Ben echt zo benieuwd ... ga er heerlijk voor zitten vanaaf ... stekker van de foon eruit .. lekker bakkie thee, koekie erbij .. en laat maar komen
Jaja komen vandaag te weten wie DE MOL is. Hoop dat ik optijd thuis zal zijn. Anders moet ik nog langer wachten tot maandag... voor de herhaaling
Dames veel plezier met kijken vanavond. Als ik vanaaf om 00.00 thuis ben dan ga ik even kijken Kwebbel
kan je het niet opnemen? anders mag hier niet meer kijken ander weet je het al. maar ik gok toch dat renate of eva de mol is.
En is het dan weer met bekende nederlanders? Van mij mag het wel weer een keertje met "gewoon volk" zijn, die BN ers weten soms veel te goed hoe ze zich op tv moeten vertonen......
Heb aan mijn man gevraagd of we niet morgen kunnen gaan. Ook goed zeg die. dus kan wel kijken vanavond
Tis toch wat eigenlijk dat we hemel en aarde bewegen om naar de tv te kijken .. Ikke ook hoor .. heb mn afspraak afgezegd voor vanaaf ..
ik kan niet kijken ^$Y^$^%$^%#^#^#&$ bah bah mannetje wil voetbal kijken ^%&%^*^*&^@^(@ huil snik snik, zit me er gvd de hele tijd op te verheugen... kan je het niet ergens live op internet bekijken
neehheeee heb ik net weggeven, want de kamer waar de 2 tv stond is nu de beebkamer * trekt der haren uit der kop van frustiehied*
niet doen niet doen. blijf rustig, ff denken. je kan pas de herhaling kijken als deze uitzending afgelopen is volgens mij.