Sluit ik me helemala bij aan! Ik ben het er alleen NIET mee eens dat zij de mol zou zijn! Kijk maar naar alle mollen in de vorige series. Daarvan had iedereen zoiets van "WAAAAAAAAAAAAAT, is DAT de mol (Milouskca en Yvon Jaspers al HELEMAAL). Mensen die zich vaak opvallend gedragen zijn er volgens mij alleen maar op uit om anderen uit het spel te krijgen! Nadja, dat is toch VEEL te opvallend voor een mol. Phoeee, weet het even niet meer. Houd het nog steeds maar op Dick want dat is de grote afwezige!
Dick zou wel leuk zijn, maar die Paul ook wel, vind het wel een schatje waar je alleen maar naar kijkt omdat ie zo lief is. Hij ging tenslotte niet naar beneden, maar kon misschien niet achter blijven bij de uitdaging om niet te verdacht te zijn? Dat zou ik wel een leuke mol vinden. Niet Nadja, niet renate en niet Alex, die komt bij mij nu echt als vieze sidderaal uit de kast.....zo'n stiekem jongetje dat het NOOOOOIIIIT gedaan heeft en altijd een ander jongetje de schuld geeft....
Inge zou ook de mol kunnen zijn, zij wist dat Alex niet naar beneden zou gaan ! En toch neemt zij de opdracht aan om ze over te halen Weg geld !
Blijft lastig hoor om na 2 afleveringen al een idee te hebben over de mol. Maar ik denk nog steeds aan Renate, hoe dik het er misschien ook wel op ligt... En wat micha zegt zit ook wel weer wat in... Nouja ik zit volgende weer aan de buis gekluisterd
Denk maar aan vorig jaar. De mol was toen ook iemand( ik ben haar naam even kwijt) die ook erg onnozel en knullig over kwam. Ik dacht toen ook, dat kan toch nooit de mol zijn! Blijken dat gewoon de streken te zijn, en is zij helemaal niet zo onnozel normaal als ze daar wilde overkomen.
Volgens mij heeft de Mol elk jaar een beetje een andere strategie. De ene is heel bang(een van de onbekende mollen), de volgende is heel onnozel (die van vorig jaar), degene daarna komt heel betrouwbaar over (Yvon Jaspers), enz enz. Als de Mol elk jaar dezelfde taktiek had, dan konden ze nu zel stoppen! Ik blijf daarom nog even bij mijn eerste keuze Eva. Juist omdat je haar nu nog niet zoveel ziet en omdat ze dingen doet om vertrouwen te winnen (abseilen, terwijl ze zegt het echt niet te durfen).
Ik had het vorig jaar al heel snel door wie de mol was en ik had nog gelijk ook. Ik denk nog steeds dat het Nadja is. Teddy.
mmmmmm, ik zei dat liesbeth de Mol is maar die is er al uit :S Menno vind ik soms ook ver verdacht....
Kan iemand anders dat dan voor mij doen met het programma: Je zal het maar hebben?! Dat vergeet ik dus elke week!
ik ben bang dat ze de mol net als lingo ook niet uit gaan zenden , door de storm uitzendingen! Ik hoop van wel! als ze het niet uitzenden is er echt niks leuks
Maandagavond NED3. Volgens mij rond 21.30 uur, maarja dat weet ik dus niet precies, want ik vergeet het altijd! En dat terwijl ik (of in ieder geval mijn zorgonderneming) er 12 maart in te zien ben!