Zo, dat was weer spannend zeg! IK ben inmiddels toch wel een beetje in verwarring. Ik blijf bij Eva, maar ik hou nu ook Alex goed in de gaten. Nadja ligt er wat mij betreft te dik bovenop. Kan nu al bijna niet wachten tot volgende week! Wat is dit toch verslavend!
Of toch Renate die een mega stomme fout maakte....hoewel Eva ook wel erg vastberaden richting die man liep..
Vind je ook niet dat dat wel heel erg opvallend was?! Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar voor een Mol vind ik haar wel erg makkelijk fouten maken. Wel jammer dat Paul er waarschijnlijk uit gaat. Ik vond hem wel leuk (net als Liesbeth )
Ik hou het voorlopig nog even op Dick... Niet dat hij vandaag erg veel verkeerd heeft gedaan (behalve heel laconiek zijn boekje af laten pakken en wel erg gretig naar jokers grijpen), maar ik vind hem nog steeds het minst betrouwbaar. Noem het maar intuïtie...
Ja, dat zou wel weer eens een nieuwe tactiek zijn! Dat iedereen denkt: Zo makkelijk kan het niet zijn! En dat het dan toch zo is.
hier ook nog steed s op dick, al vanaf de eerste aflevering en ik zie niet waarom ik er van af zou wijken.
Ik zat te denken aan Paul of Menno, maar na vanavond is wel duidelijk dat ik er geen verstand van heb Nadja en Renate hebben wel overduidelijk mollestreken! Maar is het niet té? Nadja had wel een t-shirt aan met I love MeLbOurne.... of zoek ik daar te veel achter? Milouska had vorig jaar ook een shirt aan met een M. Maar goed, eigenlijk denk ik dat Nadja te dom is om Mol te zijn. Ik heb nog steeds geen nieuwe verdachte...
Ik denk eigenlijk Renate... Ze wilde vorige week niet abseilen en gisteren zei ze heel erg stellig dat ze de naam van het eerste station letterlijk had overgeschreven en toen bleek die later fout te zijn.
Onze tv is uit gevallen door de storm dus helaas niet kunnen zien. waneer komt de heraling van dit programma? Teddy.
Maartje bedankt,ik ga het zeker kijken of opnemen. Ik heb het wel gemist hoor gisteren. Het is een leuk programma. Doei Teddy.
Ik dacht menno, maar dat kan dus niet meer. Nu ga ik voor inge. Waarom? Omdat ze erg onopvallend is en daarom juist vanalles kan uithalen.